Panjabi MC tekst
Fra : Ronny Nielsen

Dato : 11-02-03 15:27

Forleden oversatte de i P3 (tror det var strax) teksten fra hittet "Mundian
to bach ke" med Panjabi MC.

Hørte det desværre først da de havde gjort det. Nogen der har den på dansk
eller engelsk? Har prøvet at google uden resultat.

Fra : Astrid

Dato : 12-02-03 00:56

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hørte det desværre først da de havde gjort det. Nogen der har den på dansk
> eller engelsk? Har prøvet at google uden resultat.

Fundet på www.panjabi-mc.com
KEEP YOR FACE DOWN AND HIDE IT WITH A SCARF
DON'T JUST GIVE YOUR LOVE TO ANYONE

CHORUS
BE CAREFUL OF THE BOYS
YOU'VE ONLY JUST GROWN UP
IT'S NOT YOUR FAULT THAT YOU'VE GOT BEAUTIFUL EYES
ONCE YOU'VE REALISED THIS YOU WILL BECOME SHY
LOOK AFTER YOUR YOUTH
THIS TIME WON'T COME AGAIN

CHORUS
AS YOU ARE GROWING UP PEOPLE ARE BECOMING AWARE OF YOUR GOOD LOOKS
EVERYONE IS LOOKING AT YOUR THIN WAIST
THERES NO ONE LIKE YOU

CHORUS
THE BOYS ARE TALKING ABOUT YOU EVERYDAY
THE STREETS ARE FULL OF STORIES ABOUT YOUR LOOKS
DON'T LET THE ATTENTION DROWN YOU.

CHORUS

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 12-02-03 15:58

> Fundet på www.panjabi-mc.com

Tusind tak! Lidt pinligt jeg ikke stødte på det site....

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 12-02-03 17:00

"Astrid" <admin-illegal@no.spam.eggs.and.spam.org> skrev i en meddelelse

> "Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Mundian

Det er nok meget godt, de ikke endte med at lave den på engelsk... Jeg
holder især meget af: IT'S NOT YOUR FAULT THAT YOU'VE GOT BEAUTIFUL EYES
ONCE YOU'VE REALISED THIS YOU WILL BECOME SHY

Vil det sige, at hun på et tidspunkt har troet, at det var hendes egen
skyld, at hun har smukke øjne? Man kan nok finde en subtil mening et
eller andet sted, men det er næppe hensigten. Det er altid rart, når folk i
det mindste laver så dårlige tekster, at man ikke er i tvivl om, at de selv
ved det.

/Ulrik.

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 13-02-03 21:28

> [...]
> eller andet sted, men det er næppe hensigten. Det er altid rart, når folk
> det mindste laver så dårlige tekster, at man ikke er i tvivl om, at de

Måske er den en for direkte oversat oversættelse?

Måske mener de at hun vil blive genert når hun indser hun har smukke øjne?
eeeh. Måske er det kotymen dernede, at de smukke skal være ekstra
tilbageholdende.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 13-02-03 21:30

> [...]
>
> Måske mener de at hun vil blive genert når hun indser hun har smukke øjne?
> eeeh. Måske er det kotymen dernede, at de smukke skal være ekstra

Tja, det er da et bud. Lad os la' kulturforskellen komme dem til gode denne
gang

/Ulrik.

Fra : hylstar

Dato : 12-02-03 13:00

Det var Milling og Palshøj der oversatte den til dansk i "16-18"

De har haft andre perler

http://www.kandu.dk/