Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Åbning af 2 nye fotogallerier
Fra : Ole

Dato : 12-03-01 15:26

Hej Fotovenner

Jeg har åbnet for 2 nye foto gallerier (no. 7+8) på min hjemmeside.

Adressen er www.atomb.dk

Håber at I kan finde tid til at kigge forbi.

Kommentarer er altid velkomne.

Ole

Fra : Søren Blom

Dato : 12-03-01 22:06

Generelt er det nogen fine billeder. Men du kunne gøre dit site bedre at
navigere rundt på, ved at have en tilbage knap ved hvert billede, så man
slipper for at bruge tilbage knappen i browseren.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Ole

Dato : 13-03-01 10:36

Hej Søren

Tak for besøget og kommentaren.

Jeg 'sparede' tilbage-knappen, i gallerierne, ved at gøre billederne
klikbare med link tilbage til oversigten.

mvh

Ole
ole@atomb.dk
www.atomb.dk

Fra : Jan Jespersen

Dato : 13-03-01 11:29

"Ole" <holm.jensen@inet.uni2.dk> wrote in message
> [...]
>
> Adressen er www.atomb.dk
>
> Håber at I kan finde tid til at kigge forbi.

Flot flot flot!!!

Jeg bliver grøn af misundelse, når jeg ser så gode billeder! Bare jeg havde
dit talent...
Nå, jeg må tilbage til din hjemmeside og nyde dem igen!

Mvh
Jan

Fra : Jan Petersen

Dato : 13-03-01 20:54

> Håber at I kan finde tid til at kigge forbi.

Man kan vel omskrive "at tegne , er at se ..." til "at tage billeder, er at
se ..."

Mvh Jan Petersen