CSS i Namo 5.0
Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 11-02-03 02:45

Hej med jer

Håber jeg er i rette ng?

Er det ikke muligt at lave en CSS side i et designer program (jeg anvender
Namo 5.0) og gemme det som style.css eller skal jeg ind i html siden og
skrive ind alle koderne manuelt?

Hilsen

Jegvan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-02-03 14:33

Jo det er det. Det kræver bare at programmet kan gemme som *.css og
det kan Namo tilsyneladende ikke.
Et godt program til CSS er TopStyle fra http://www.bradsoft.com/ en
lite version der kan bruges gratis findes her
http://www.bradsoft.com/topstyle/download/litedload.asp