CounterStrike -> Server full!
Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 10-02-03 21:15

Jeg mindes at der engang var en som spurgte på et program som kunne blive
ved med at forsøge at connecte til en server som var fuld for til sidst at
connecte når en plads blev ledig!
Så er mit spg. hvilket program kan det?

--
/ Rasmus Broholm Andersen [9900]

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 10-02-03 21:46

"Rasmus Broholm Andersen" <rasmusb(NOSPAM)@dbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved med at forsøge at connecte til en server som var fuld for til sidst at

Hvis du bruger The Allseeing Eye er du ude over det problem. :)

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 10-02-03 22:19

Takker mange gange!

Fra : puma

Dato : 10-02-03 23:39

det bliver også inkluderet i steam, så vidt jeg ved......

- puma