carpark north
Fra : bo

Dato : 10-02-03 21:53

Jeg må bare ud med det et eller andet sted --- Det er en FANTASTISK cd
som disse unge gutter har lavet - er det bare mig eller hva? hvert
eneste nummer er så utrolig godt gennemarbejdet med toner der går op
og ned - jeg har hørt den ca 10 gange i aften - hvad synes I andre?

Fra : Aston Villadsen

Dato : 10-02-03 22:02

On 10 Feb 2003 12:52:41 -0800, boratt@jubiimail.dk (bo) wrote:

> [...]
>eneste nummer er så utrolig godt gennemarbejdet med toner der går op
>og ned - jeg har hørt den ca 10 gange i aften - hvad synes I andre?

Øh - toner, der går op og ned? Hvad mener du med det?

Kender kun de numre der har været i radioen indtil videre. Er den ikke
først udkommet i dag?

Fra : Brian

Dato : 10-02-03 23:48

bo wrote:
> [...]
> eneste nummer er så utrolig godt gennemarbejdet med toner der går op
> og ned - jeg har hørt den ca 10 gange i aften - hvad synes I andre?

At du må have en forfærdelig lang aften 70 minutter * 10 = 700 minutter
eller 11 timer og 36 minutter - Og så i selvskab med ovennævnte - Stakkel

Har selv haft lejlighed til at lytte til den flere gange siden onsdag, er
ikke videre begejstret. smag & behag

Mvh
Brian

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 11-02-03 18:12

Brian <Brian***@Isen.dk> wrote in message
> [...]

At det er en skam de har ændret så meget ved Transparent & Glasslike,
There's a Place og Spain. De var alt for fede på Carstereo, men nu er det
blevet for poppet og mainstream - øv! Jeg har ikke fået hørt de andre sange
så meget endnu, fordi kopisikringen gør at samtlige mine
musikafspilningsprogrammer på PC'en ikke vil afspille den. MEN - jeg har set
dem live tre gange indenfor et halvt år, og det bliver bare bedre og bedre.
Live er de virkelig fede og jeg kommer helt sikkert når de skal spille i
Aalborg.

> At du må have en forfærdelig lang aften 70 minutter * 10 = 700 minutter
> eller 11 timer og 36 minutter - Og så i selvskab med ovennævnte - Stakkel

Er den ikke kun knap 45 minutter lang?

> Har selv haft lejlighed til at lytte til den flere gange siden onsdag, er
> ikke videre begejstret. smag & behag
>
> Mvh
> Brian

Mvh. Jeppe

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 11-02-03 15:34

> og ned - jeg har hørt den ca 10 gange i aften - hvad synes I andre?

Jeg synes også de er sluppet rigtig godt fra det. Jeg er rigtig godt
gammeldaws positivt overrasket over "Spain". Den er helt fjong den nye
version.
Man må også sige de har formået at kæde de enkelte sange godt sammen.

Tue

Fra : Andrew

Dato : 11-02-03 19:30

> [...]
> eneste nummer er så utrolig godt gennemarbejdet med toner der går op
> og ned - jeg har hørt den ca 10 gange i aften - hvad synes I andre?

Hej

Jeg synes det er et super godt album (er der ingen bagside på selve
plastik-covered?)

Det er meget gennemarbejdet og man kan høre at der er kælet for hver eneste
detalje. Jeg kan godt lide den måde de blander elektroniske elementer sammen
med god rock/poprock; det virker rigtig godt!

Jeg er specielt efter gennemlytning et par gange eller 4 blevet glad for
Homeland (nr. 1 på skiven). Det er et nummer som jeg synes man skal høre
nogle gange før det bliver rigtig godt.

Efter at have hørt albummet nogle gange synes jeg bare at det bliver bedre
og bedre for hver gang jeg hør det, hvilket jeg synes kendetegner god musik;
musik der ikke bare ER hvad det ER, men musik som kan udvikle sig og ændre
sig for den person, der hør den næsten hver gang han høre nummeret.

Jeg glæder mig til at se dem på Train!

Mvh Anders

Fra : Klitgaard

Dato : 11-02-03 20:43

"bo" <boratt@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eneste nummer er så utrolig godt gennemarbejdet med toner der går op
> og ned - jeg har hørt den ca 10 gange i aften - hvad synes I andre?

Helt klart nogle fede numre, men er jeg den eneste, der synes at forsangeren
synger decideret falsk nogle gange?

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : paw jeppesen

Dato : 12-02-03 20:50

"bo" <boratt@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> eneste nummer er så utrolig godt gennemarbejdet med toner der går op
> og ned - jeg har hørt den ca 10 gange i aften - hvad synes I andre?

stiller lige et dumt spørgsmål. Hvad heder cd'en? kan sq ikke huske det