qVirtualBouncer
Fra : Kim Greve

Dato : 10-02-03 18:23

Hej.

I fredags, skulle jeg installere en scanner for en jeg kender. og da den
konstant poppede op med dialer dialogboksen, når maskinen blev bootet,
kørte jeg Ad-Aware. den identificerede omkring den 365 filer.

Det lykkedes at rydde op i det hele, lige med undtagelse af en service
kaldet: qVirtualbouncer. som kunne ses i taskmanageren. er der mon nogen der
skulle kende denne tingest?. Den kan for den sags skyld sagtens være en
virus, hans Mcafee Antivirus definitioner var 37 måneder gammel så det
er nok lidt af en blandet landhandel...

Ad-Aware identificere qVirtualbouncer som en browser hack, og selv om den
fjerner alle registry entries, så kommer den tilbage ved boot.

Maskinen bliver geninstalleret, så der er ligemeget med at få den fjernet,
men jeg er bare lidt nysgerrig med hvad det er for en fætter;)

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Kim Greve.

Fra : Tømreren

Dato : 10-02-03 20:23

kig lidt her
http://www.spywarelabs.com/

google er din ven

Fra : Kim Greve

Dato : 11-02-03 18:15

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> kig lidt her
> http://www.spywarelabs.com/
>
> google er din ven

Der har jeg kigget og tror ikke umiddelbaart at det har noget at gøre med
den.