Skærme
Fijala 3554
19" skærm til ca. 3 K...
Fra : Lester DK

Dato : 10-02-03 17:46

Er der nogle der kan anbefale en skærm i den prisklasse, ikke LCD.

Skal bruges til grafiske ting og selvfølgelig noget spil.

Snakker vi Samsung Syncmaster eller hvor er vi henne af.... meget gerne med
USB hub i også....

Mvh Kenneth M.

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-03 11:56

> [...]
>
> Skal bruges til grafiske ting og selvfølgelig noget spil.
>
> Snakker vi Samsung Syncmaster eller hvor er vi henne af.... meget gerne

Kig på Samsung, Hansol og Sony. De mærker har jeg kun gode erfaringer med.
Har pt. selv en Hansol 920D, som er en nøjagtig kopi af Samsungs 957DF.

Hold dig laaangt væk fra AOC...

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 11-02-03 20:45

"Allan Rasmussen" <,> skrev i en meddelelse

> [...]
> Har pt. selv en Hansol 920D, som er en nøjagtig kopi af Samsungs 957DF.

Hva skulle der være glat med AOC? Jeg har kun gode erfaringer med denne
skærm. Især 17" skærmen kører skide godt. Og den er rigtig god til prisen.
Se evt folks erfaringer med Edbpriser.dk Der har de bedømt den temmeligt
højt til prisen.

Hygge

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-03 23:05

> [...]
> Se evt folks erfaringer med Edbpriser.dk Der har de bedømt den temmeligt

Til prisen ja!
AOC er noget værre discount-lort...