<li> mere mystik ...
Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 10-02-03 16:51

Bare sådan til orientering ...

Det viser sig, at hvis jeg fjerner
p.first-letter fra mit stylesheet virker det hele ...?!? Hvordan og
hvorledes hænger det mon sammen? Er det måske noget med, at har jeg en
first-letter: font-weight: bold, fylder den for meget til at ... ?!?

ras

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 10-02-03 16:54

"Rasmus Carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvorledes hænger det mon sammen? Er det måske noget med, at har jeg en
> first-letter: font-weight: bold, fylder den for meget til at ... ?!?

- næh. Sådan ver det ikke, for angiver jeg first-letter: color virker det
stadig ikke ...!?!

ras

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 10-02-03 17:13

"Rasmus Carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i
dk.edb.internet.webdesign.html:

>Det viser sig, at hvis jeg fjerner
>p.first-letter fra mit stylesheet virker det hele ...?!?

Skulle den ikke rettelig hedde

p:first-letter

altså kolon i stedet for punktum. first-letter er en pseudoklasse.

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 10-02-03 17:17

"Jens Tønnesen" <01-2003nospam@pressefoto.dk> skrev i en meddelelse

> Skulle den ikke rettelig hedde
>
> p:first-letter
>
> altså kolon i stedet for punktum. first-letter er en pseudoklasse.

- jo, det hedder den også ... fik bare ikke ramt shift knappen her ...

ras