Chat - et lille problem
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-02-03 16:07

Hej NG

Jeg har et lille problem med min chat på
www.hjemmesideskolen.dk/chat/index6.asp

Når man er kommet ind på chatten, er der forneden et skrivefelt lavet med et
simpelt <input type="text"...

Jeg ville gerne have skrivefeltet ændret til et <textarea>. Problemet er
bare, at pt. er det et tryk på [Enter], der sender meddelelsen videre. I et
textarea vil det blot resultere i et linjeskift - har prøvet.

Hvordan får jeg indført et <textarea... med mulighed for at sende evt. via
en knap eller via [Ctrl]+[Enter] eller .....?

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Leonard

Dato : 10-02-03 16:16

"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> wrote:

>Når man er kommet ind på chatten, er der forneden et skrivefelt lavet med et
>simpelt <input type="text"...

Jeg kan ikke komme ind på chatten.

Kan du ikke bruge:
<textarea ...></textarea>
<input type="submit" value="Send">

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-02-03 16:29

"Leonard" <dette.er.ikke.en.mail@der.virker.invalid> skrev

> Jeg kan ikke komme ind på chatten.

Der er da ikke nogen problemer med det. Har du husket både at vælge en
gruppe og angive et brugernavn?

> Kan du ikke bruge:
> <textarea ...></textarea>
> <input type="submit" value="Send">

Det vil jeg forsøge.
Men en løsning, der ikke indebærer brug af mus ville være at foretrække, da
al kommunikation i sagens natur foregår via tastaturet.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-02-03 17:04

Hej Leonard
"Leonard" <dette.er.ikke.en.mail@der.virker.invalid> skrev