Skærme
Fijala 3554
17 ` fra føtex
Fra : Kalle Møller

Dato : 10-02-03 15:07

Hej
Jeg har lige købt en skærm fra føtex. En keymat n7u790. Jeg ahr sat den til
min pc som kører med win 98, og win bliver ved med at spørge efter en
driver. Siden den er plug&play burde den vel ikke bruge en driver.
Nogen der ved hvad jeg skal gøre ?????
Hjælp ønskes...
På forhånd tak

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-02-03 15:21

Kalle Møller wrote:
> [...]
> bliver ved med at spørge efter en driver. Siden den er
> plug&play burde den vel ikke bruge en driver.

Fremover lade være med at købe sådanne ting i Føtex ;)
Ellers sørg for at få drivere mv. med, men prøv at installer
en standard driver og virker det ikke, så gå ned og rusk i
medarbejderne i Føtex.
Måske kan vi endda finde ud af hvem der egentlig laver
Keymat skærme og hvilken model din skærm er, så kan
man måske prøve den driver.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar på email.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 10-02-03 16:43

>Siden den er plug&play burde den vel ikke bruge en driver.

Jo, Plug&Play betyder ikke at ting ikke skal bruge drivere, det betyder bare
at windows kan genkende tingen, og fortælle dig hvad det er...

Mvh Morten Nielsen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-02-03 10:29

"Kalle Møller" <kgm@post.tele.dk> wrote in

> Siden den er plug&play burde den vel ikke bruge en driver.
> Nogen der ved hvad jeg skal gøre ?????

Jo den skal, bare vælg en standard PnP driver eller hvad de nu kaldes.
Det virker med 99% sandsynlighed :)

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-02-03 11:39

Flemming Joensson wrote:
> Jo den skal, bare vælg en standard PnP driver eller hvad
> de nu kaldes. Det virker med 99% sandsynlighed :)

Han sendte mig en mail og jeg skrev tilbage hvordan han
installerede en standard driver, det virker nu.