<li> problemer
Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 10-02-03 14:54

Hejsa,

Dette synes jeg er lidt mystisk ... nuvel: jeg har:

lød det opsummerende, at det man havde sat pris på var:</p>

<ul>
<li>Mødet med mange vidt forskellige mennesker (typer af meninger,
indstillinger og foki)</li>
<li>At mødedeltagerne blev udfordret gennem strukturen og af hinanden</li>
<li>De præsenterede småoplæg/Pop-ups</li>
<li>Rummet (fysisk og psykisk) rammerne og beværtningen</li>
<li>At der udvistes stor aktivitet</li>
<li>Den stramme timing og bundne form</li>
<li>Eksperimentet med formen</li>
<li>Den høje intensitet ved bordene</li>
</ul>

<ul>
<li>Den tvungne form</li>
<li>Skemaernes udformning</li>
<li>At begreber og roller ikke blev skarpere defineret</li>
<li>Akustikken i lokalet</li>
<li>At der var for meget indhold på for kort tid</li>
<li>At der ikke var tid nok til at lære folk nærmere at kende</li>
<li>At diskussioner blev opsplittede og forstyrrede</li>
<li>manglende struktur i forhold til målet.</li>
</ul>

Og det virker fint .. men fjerner jeg <br /> ryger punkterne i det
efterfølgende ...!?!

Nogen forklaring?

ras

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-02-03 15:08

Rasmus Carlsen skrev:

> Dette synes jeg er lidt mystisk ... nuvel: jeg har:

Er siden online?

> Og det virker fint .. men fjerner jeg <br /> ryger punkterne i
> det efterfølgende ...!?!

Det sker ikke her. Har du ændret på nogle elementer (p, ul eller
li) med css?

Er du sikker på at det kun er <br /> du har slettet?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 10-02-03 15:29

- ja her: http://localhost/ksr/referat.shtml

> Det sker ikke her. Har du ændret på nogle elementer (p, ul eller
> li) med css?

- jeg har et par ul.format og li.format men de bruges ikkei denne situarion

> Er du sikker på at det kun er <br /> du har slettet?

- yes!

ras

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-02-03 15:33

Rasmus Carlsen skrev:

> - ja her: http://localhost/ksr/referat.shtml

Nej. Localhost er din egen maskine - den kan ikke ses andre steder.

Læg siden op, så skulle det være til at finde fejlen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 10-02-03 16:02

> Nej. Localhost er din egen maskine - den kan ikke ses andre steder.

- arh fuck .. sorry ... havde begge vinduer åbne og copy'ede fra den
forkerte ... http://www.konkurrenceskade.dk/referat.shtml

der skulle den være.

ras

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 10-02-03 16:37

"Rasmus Carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> writes:

> "Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> skrev i en meddelelse

> - arh fuck .. sorry ... havde begge vinduer åbne og copy'ede fra den
> forkerte ... http://www.konkurrenceskade.dk/referat.shtml

Det kan jo smutte, det skidt. :)

Jeg kan genskabe problemet lokalt i IE6, men kun hvis stylesheetet er
med. Da jeg bare downloaded filen og åbnede den i IE (uden
stylesheetet) så skete der ikke noget galt. Da jeg satte fuld URL på
stylesheetet, så forsvandt prikkerne.

Suspekt, men det tyder på at det er stylesheetet der udløser problemet.

Mozilla har ikke problemet, så det er IE der er sjov.

Det ser ud til at problemet forsvinder når jeg fjerner reglen
p:first-letter { font-weight: bold }

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget. :)

/L 'Højst besynderlig, pendulet gør udsving!'
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@brics.dk
Ph.D. i datalogi søger stilling som software-udvikler i Øst- eller

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 10-02-03 16:44

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> med. Da jeg bare downloaded filen og åbnede den i IE (uden
> stylesheetet) så skete der ikke noget galt. Da jeg satte fuld URL på

- så det er altså ikke bare mig, den er gal med ...

> Suspekt, men det tyder på at det er stylesheetet der udløser problemet.

- tjae ... gharlige været det igennem ... men jeg har INTET ul, li eller ol
i det ...

> Mozilla har ikke problemet, så det er IE der er sjov.

- det har jeg oplevet før ... at IE laver mystiske ting, når der er ul og
den slags involveret ...

> Det ser ud til at problemet forsvinder når jeg fjerner reglen
> p:first-letter { font-weight: bold }

- måske - men det er mystisk, for det er jo kun, når der kommer de to <ul>
efter hinanden (afbrudt af et <p>) at det går galt ...

> Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget. :)

- tjae ... det vil vise sig med tiden

> /L 'Højst besynderlig, pendulet gør udsving!'

- skal professor Turnesol nu kaldes til hjælp?

ras

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-02-03 16:10

Rasmus Carlsen skrev:

> http://www.konkurrenceskade.dk/referat.shtml
>
> der skulle den være.

Det er den også - men det er jo den version hvor <br /> _ikke_ er
slettet. Den ser fin ud, men det var vist ikke det du spurgte om.

Prøv at lave en version hvor problemet er aktuelt ;)
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 10-02-03 16:16

> Prøv at lave en version hvor problemet er aktuelt ;)

- meget mystisk ... når jeg uploader det virker det ... men når jeg ser
lokalt, vil den ikke vise prikkerne. Men skifter jeg til <ol> viser den
gerne tallene ...!?! Så skide være med det ... bare det virker

ras

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-02-03 15:54

"Rasmus Carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev
Amar`,
> [...]
> indstillinger og foki)</li>
> <li>At mødedeltagerne blev udfordret gennem strukturen og af hinanden</li>

....klip...

> [...]
> </ul>

> Og det virker fint .. men fjerner jeg <br /> ryger punkterne i det

Har du en url til en side, vi kan se?

Erik Ginnerskov - eriksnabelaginnerskovdotdk
http://hjem.get2net.dk/sorgin