hip hop
Fra : Kapper64

Dato : 10-02-03 11:12

Er der nogen som kender noget til kommende hip hop koncerter i DK? Især
udenlandske navne, men alt har interesse!

Fra : Morten Steen

Dato : 10-02-03 13:38

> Er der nogen som kender noget til kommende hip hop koncerter i DK? Især
> udenlandske navne, men alt har interesse!

Jeg så at RZA kommer her engang i... marts, tror jeg. Kan heller ikke huske
hvor det er. København, i hvert fald.

Morten

Fra : zcully

Dato : 10-02-03 16:32

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> wrote in message

> Jeg så at RZA kommer her engang i... marts, tror jeg. Kan heller ikke
huske
> hvor det er. København, i hvert fald.
>
> Morten

Og Århus - Train

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-03 13:55

http://www.onpoint.dk

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : Jigga

Dato : 10-02-03 20:55

The Roots + Blackalicious i Vega d. 21/3 !!!!!
Eve - ligeledes i Vega

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 10-02-03 19:09

Danske "Nobody beats the beat", kommer på studenterhuset i Aalborg sidst i
februar, så de er sikkert på en mini turné!

Fra : Bjørn G

Dato : 10-02-03 22:10

Nu skriver du jo ikke noget om hvorvidt du vil med til koncerten eller bare
vide noget? Hvis sidstnævnte er tilfældet kan jeg oplyse at Nas kommer til
Vega d. 18/2 men der er vidst temmeligt udsolgt?