Re: Død CPU. Dødt bundkort? Endnu en updat~
Fra : Laila Johansson

Dato : 09-02-03 23:55

Villy Jensen" <vje@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3e45fcbb$0$128$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det kunne være en strømstyringsfacilitet i modellens mobo -
> har du prøvet at frakoble 220 volt forsyningsledningen til PC'en 10
minutter
> og se om den så kan starte?

Jeps!

> Kommentarer til 'ikke prøvet':
> a) det ku' godt hjælpe!

Yeah, right!

Hej, det er Claus igen...

Ja, så skilte jeg min egen 'putter ad og satte det gamle bundkort i.
Det, som jeg regnede med var brændt af sammen med CPU'en.
Det var det ikke.

Det startede glad op i mit kabinet.

Så satte jeg lydkortet til, virkede stadig.

Så satte jeg netkortet i, virkede ikke.
Satte kablet til skærmen ordenligt i stikket, SÅ virkede det igen.

Satte kærestens harddisk i (og til), virkede stadig.
Tilsluttede mit cdrom-drev, virkede stadig.

Og det hele virker stadig.
Jeg skriver dette på min kærestes computer, er det ikke fedt? (Ja, det er
hende, der hedder Laila.)

MEN: Hvorfor virker skidtet ikke, når jeg sætter det i kærestens kabinet?!
Er der ikke en behjertet og belæst sjæl, der kan forklare mig det?

I morgen må jeg så gå ned i Zitech og aflevere det nye bundkort og tage et
nyt kabinet i stedet.
Jeg fatter det altså ikke...

Go figure...

Claus