tremmeseng med "skydedør"?
Fra : Musen

Dato : 09-02-03 21:37

Hej
På grund af vores nuværende og ret håbløse situation (manden med en brækket
ryg og mig med en meget hastigt voksende mave), er vi på desperat udkig
efter en tremmeseng, som vil gøre det lidt lettere at putte vores søn på 13
mrd. Jeg har kigget meget på dem som kan hæve og sænke siden, men synes ikke
det er ret meget de kan sænkes, og så var det jeg tænkte, om der da ikke er
lavet en tremmeseng hvor den ene side nærmest kan skydes til side, så man
har en åben side? Så kunne jeg jo række den vej ind og tage sønnik op og
lægge ham i seng.
Er der nogen der har sådan en eller har hørt om den, må I meget gerne melde
tilbage om hvor den er fra.
Venlig hilsen Mia

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 09-02-03 22:52

Musen (xxmivse@sol.dkxx) skrev i
3e46bc07$0$13257$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> brækket ryg og mig med en meget hastigt voksende mave), er vi på
> desperat udkig efter en tremmeseng, som vil gøre det lidt lettere at

Noget tilsvarende har der været spurgt om ovre i dk.helbred.handicap...
Derovre var svaret:

TX international i Løgumkloster importere senge fra Tyskland af mærket
Kayser betten, de er efter min mening flotte.

Kayser betten har selv udstillet på rehab i Fredericia, men har fået TX
som representant i DK i 2002.

Kayser bettens hjemmeside i tyskland er
http://home.t-online.de/home/KayserBett/homenet.htm

TX international har tlf. 73 74 40 73