Counter strike problemer
Fra : Killer

Dato : 09-02-03 19:36

Hej Alle
Jeg har et problem med cs efter jeg har sat ny bundkort, ram og cpu i min pc
kan jeg ikke spille cs længre en 10 - 30 min så får jeg en fejl medelse af
windows som lyder.

Fejl signatur

AppName: cstrike.exe AppVer: 1.0.0.5 ModName: nvoglnt.dll
ModVer: 6.13.10.4109 Offset: 00014ab1

Fejlreporten indeholder følgende filer

C:\DOCUME~1\mit\LOKALE~1\Temp\WERE2.tmp.dir00\appcompat.txt

Og jeg har forgæves ledt efter denne fil både ved at vise skjulte filer og
så vidre med indet resultat.

Lidt om mit system
xp 2100
Bundkort er et soltek sl-75kva via apollo kt133a serie
Grafik kort : geforce 3 ti 200 128mb ddr ram
Driver er nvidia 41.09 (har prøvet med ander med samme resultat )
Via 4.37 til bundkort
Ram 768 mb pc 133 Hvor fra 512 er nye
jeg har ikke haft andre problemer med pc`en

Fra : jørgen

Dato : 09-02-03 19:55

siden det er kommet efter alle de nye stumper kunne det måske
bare være et varme problem
hvad sker der hvis du spiller et andet spil der også kan belaste din maskine

--
Jørgen christiansen

fjern "nospam" i email ved svar
nospamchristiansen@has.dk

Fra : Killer

Dato : 09-02-03 20:03

Det er desvære ikke problemet cpu ligger på 40 grader og hd på 35 og når jeg
spiller UT 2003 i flere timer er der indet problem

MVH
Killer

Fra : Killer

Dato : 09-02-03 20:14

Glemte lige at skrive at jeg bruger windows xp som jeg geninstaleret for at
ude lukke den mulighed

MVH
Killer

Fra : [KBC]

Dato : 10-02-03 11:01

Har noget af samme problem min laver barew ikke den der fejl den gestarter
bare pc'en!!! Så er lige med på en lytter!!!