opdrættere søges
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 09-02-03 19:06

Hejsa

Skulle høre fra veninden igen *S* om der skulle være nogen der kender nogle
opdrættere af mops, fransk buldog, boston terrier, som gerne vil vise sin
race frem og fortælle om den, ogsås elv om de ikke har havlpe til salg lige
nu ?

Planen er at min veninde nu vil søge noget mere information og så vælge en
race eller to ud og besøge et par opdrættere af racen inden de bestemer sig
endeligt, men flere råd ang. valg af race tages imod med kys hånd

MVH
Gitte

Fra : Stine Frandsen

Dato : 10-02-03 00:50

Hej
Hvad med at starte på DKK's hjemmeside under deres opdrættervejviser og så
ringe til de pågældende opdrættere ?? Hvis ikke de er interesseret i at vise
deres race frem, uden at have hvalpe - ja, så ville jeg under ingen
omstændigheder købe hos dem alligevel
Stine

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 10-02-03 10:08

Hejsa

Kan kun være enige, med dig *S* min veinde og gemalen er enige om fransk
bull dog elelr mops og har allerede fået aftalt at besøge en Kennel med hver
race, som de emd vilje har valgt ikek har hvalpe nu, da alle hvalpe er
skønne og man let kan falde for en sådan dejlig fyr, så håber de får hvad de
søger, de har læst flere boger om små race og manden har tidligere pvokset
med hund og haft hun det meste af hans voksen liv, så jeg er sikekr på de
nok skal vælge rigtigt.

MVH
Gitte