Spil til pc - uden at putte cd'en i???
Fra : Klostervej

Dato : 09-02-03 16:58

Hej!
Min datter har 5-10 pc-spil. (bl.a. pixiline, Bille & Trille, Rasmus Klump
m.fl.) - Det jeg gerne vil, er at oprette et ikon på skrivebordet til hende,
som hun blot skal trykke på, og så går spillet igang - helst uden brug af
cd'en.
Kan man installere det hele på pc'en? - De fleste cd'ere "spørger" ikke om,
hvordan man ønsker at installere.
Hvis du kan hjælpe, så gerne med en noget udførlig brugsanvisning - jeg er
ikke så meget inde i tekniske udtryk osv.
Mvh
Dorthe Baadsgaard

Fra : Søren Jensen

Dato : 09-02-03 17:26

Virtualdrive 7

er en god løsning har det prøvet det selv

Søren

Fra : den glade dreng

Dato : 09-02-03 18:05

"Søren Jensen" <yessa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Virtualdrive 7

hvad med et link?

Fra : Søren Jensen

Dato : 09-02-03 18:28

jeg fandt den et andet sted . der var omtale af programet i alt om data
janur nummert
du kan hente en prøveversion på www.farstone.com

http://itsvar.dk//articles/article.aspx?id=4378&

http://www.compunotes.com/UtilityReviews/virtualdrive.htm

http://www.computerpricer.com/F256-1000.html

Fra : The Mike

Dato : 09-02-03 18:23

On Sun, 9 Feb 2003 16:58:05 +0100, "Klostervej"
<dorthe2107@hotmail.com> wrote:

http://www.d-tools.de/daemon_tools.htm
op til 20 virtuele drev

Fra : Devast8or

Dato : 10-02-03 11:09

Prøv om du kan finde en No-CD patch på www.gamecopyworld.com eller
www.megagames.com. Der er nok ikke den store sandsynlighed for det, men du
sparer en del HD plads i forhold til at bruge et program som D-tools hvor du
skal have en kopi af hele skiven liggende på computeren.

Devast8or

--
Spamfilter activated