jeg er i slem Asus knibe......
Fra : keldo

Dato : 09-02-03 16:10

Asus A7V133

Min pcer står altid tændt. Da jeg vågnede i morgen sagde den bha bhu (som en
ambulance). Endvidere havde den genstartet sig selv. Jeg genstartede igen og
gik i bios. Her stod den til "truttle"? ved CPU-overophedning, jeg satte den
nu til at lukke ned ved overophedning. Da jeg savede ændriningerne og exit,
slukkede pcen. Nu kan jeg kun starte den i 3 sek, så slukker den igen. Jeg
har forsøgt at "clear C-mos" ved kortslutning på bundkortet, samt taget
batteriet ud. Men intet virker, jeg kan ikke starte!!!!!
(jeg skulle have holdt mine fede fingre væk)
Hvad gør jeg, er alt håb ude, det kan sgu da ikke være rigtigt!!!!!!
Jeg håber der kommer et nemt svar, så mine nerver kan komme på plads igen.

Svar venligst i gruppen, da min pcer ikke virker

René Keldorff

Fra : Martin K

Dato : 09-02-03 17:27

keldo wrote:
> Svar venligst i gruppen, da min pcer ikke virker

Hvorfor poster du samme indlæg her og i dk.edb.hardware (med to forskellige
overskrifter), uden at sætte FUT til den mest relevante gruppe?

--
Martin K

Fra : Frank Andersen

Dato : 09-02-03 17:51

Dit bundkort har da nok bare en advarsels-funktion om at din blæser på CPU
ikke kører.
Du må lige tage låget af og se om den starter når du starter PC-en.
Hvis ikke udskift den og husk at købe en med omdrejningsgiver. Altså med 3
ledninger.