Fisker ved Bønnerup
Fra : Flemming

Dato : 09-02-03 14:40

Hej
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan det lige nu ved Bønnerup?? eller
andre steder i nærheden.Hvis man skal med en kutter hvilken kan i så
anbefale, der skal helst være fra grenå eller Ebeltoft (Djursland)
mvh
Flemming

Fra : Jan Terjesen

Dato : 11-02-03 22:15

Hej Flemming.
Hvis du gerne vil ud med kutter fra grenå er der i hvertfald en der hedder
MS-SIGNE der sejler
derfra.
Jeg kender ikke selv noget til den, men jeg skal selv på tur med den fra
grenå den 2/3 med
fiskeforeningen, og de plejer da at bruge den hvert år.
mvh. Jan

Fra : Steffen Arnbo Nielse~

Dato : 12-02-03 17:29

Hejsa

Du må gerne melde tilbage når du har været afsted med en lille
anbefaling/analyse af turet - og om det er en båd du vil
anbefale andre at bruge.

Da jeg selv fornyligt er flyttet til Grenaa vil jeg da gerne vide om der er
nogen steder herude (som man kan cykle til) som er
specielt velegnet til at fange fladfisk.

Endvidere hvis nogen ved det hvor der er godt når hornfiskene engang kommer.

Generelt kan jeg vel sige : gode fiskesteder i cykel-afstand fra Grenaa :)

På forhånd tak

/Steffen

--
#Fodbold på EFnet