Outlook/Exchange problem
Fra : Erik Hansen

Dato : 09-02-03 11:20

Hej NG,

Jeg har siden fredag haft et alvorligt problem med Outlook XP på min
maskine. Den vil simpelthen ikke starte op med exchange profilen.
Jeg har nu forsøgt at fjerne Outlook, tilføje den igen, fjerne HELE Office
og installere igen altsammen krydret med diverse genstarter.
Jeg har desuden forsøgt med min egen profil på en anden maskine (success),
og en anden profil på min maskine (fejler).

Jeg kan tilføje en pop3 klient og være glad, men herefter kan jeg ikke ændre
"Lever nye e-mails til følgende placering:" fra en *.pst fil til min
Exchange 2000 mappe, når jeg forsøger skriver den:
"Det angivne standardlager kunne ikke åbnes. Kontroller, at du har adgang
til standardlageret, og prøv igen."
Privat mappen kan ikke fjernes da der så ikke er et sted at levere indkomne
emails.

Problemet opstod fredag morgen. Torsdag havde jeg smidt den i dvale (bærbar)
var gået hjem - og ikke haft den oppe derhjemme) fredag åbner jeg den igen
og straks brokker både iPAQ'en og Outlook'en sig .

Håber der er nogen der har den rigtige idé.

vh, Erik.