hvordan undgås "ekstra sider" når jeg går ~
Fra : Søren Trelborg

Dato : 09-02-03 10:27

Når jeg fx. kalder min banks homebank-system op åbner der et ekstra vindue
med en reklame for et eller andet på udenlandsk.

Hvorfor opstår det ?
- er det min maskine
- den side jeg kalder op
- min internetudbyder

og ikke mindst, hvordan undgår jeg det ?

hilsen Søren

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 09-02-03 12:10

> [...]
> - den side jeg kalder op
> - min internetudbyder
>
> og ikke mindst, hvordan undgår jeg det ?

Hivs du installerer en god pop up killer skulle du slippe for dette i
fremtiden. Jeg bruger EMS Free Surfer. Den fungerer fint og er freeware.

Henrik

Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-02-03 21:31

"Henrik Bøggild" <Henrik@nej-tak-til-spam-Boggild.net> skrev i en meddelelse

> Hivs du installerer en god pop up killer skulle du slippe for dette i
> fremtiden. Jeg bruger EMS Free Surfer. Den fungerer fint og er freeware.

Tak for det :) Den bedste popupkiller jeg har prøvet. Jeg plejer at skrotte
dem igen, bla fordi man ikke kan åbne flere vinduer fra samme side eller
trykke shift og klikke på et link. Men den her, den æder bare popups og
ellers er alt som før!

Mvh Thomas