Skærme
Fijala 3554
5" tft skærm hvor?
Fra : Jonas Rohde

Dato : 09-02-03 01:07

Jeg står og skal bruge en billig 5" tft skærm nogen ide om hvor pokker de
kan fås? Skal bruge den til at se winamp filer som bliver afspillet på så
hvis den er i sort hvid er det ok!

JOnas

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 09-02-03 01:55

Jonas Rohde wrote:
> Jeg står og skal bruge en billig 5" tft skærm nogen ide om hvor pokker de
> kan fås? Skal bruge den til at se winamp filer som bliver afspillet på så
> hvis den er i sort hvid er det ok!

Shops med biludstyr, der er en på hjørnet af Brogårdsvej og Vangedevej i
Gentofte (Kan ikke huske navnet).

Mvh

Bruno

Fra : Jonas Rohde

Dato : 09-02-03 11:51

SNIP

Hehe ja det kunne jeg godt have sagt mig selv, men har ikke lyst til at
betale 5000 kr+ :/

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 09-02-03 17:26

"Jonas Rohde" <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> SNIP
>
> Hehe ja det kunne jeg godt have sagt mig selv, men har ikke lyst til at
> betale 5000 kr+ :/

Du har vel også behov for en skærm med vga indgang medmindre du vil bruge
noget Tvout.
For 995 fåes en 5,5" tft med video in hos www.gamebits.dk

Hygge

Fra : Jonas Rohde

Dato : 09-02-03 23:31

SNIP

Nah jeg endte med at købe den hos express pars den 5"

Har en kammi der er i USA lige nu så deet ;)

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 11-02-03 20:47

> SNIP
>
> Nah jeg endte med at købe den hos express pars den 5"
>
> Har en kammi der er i USA lige nu så deet ;)

Får du den købt i USA? Hva så hvis den ikke virker?

Hygge

Fra : Jonas Rohde

Dato : 12-02-03 14:25

SNIP

TJa så sender jeg den til USA og får den lavet ;)

Fra : Schulz

Dato : 20-02-03 19:34

Hvad må man slippe for sådan en?

Mvh
Martin

Fra : Jonas Rohde

Dato : 24-02-03 20:21

150$ er med fragt etc. så kommer der dog moms oven i! medmindre du kan købe
via firma!

Fra : Erik W.

Dato : 24-03-03 23:41

"Jonas Rohde" skrev ...
> 150$ er med fragt etc. så kommer der dog moms oven i! medmindre du kan
købe
> via firma!

Har du et link så man kan se den? - Jeg søgte for sjov skyld på google - det
ku jo være man ku finde på noget at bruge sådan en fætter til Den eneste
jeg kunne finde var den her :
http://earthlcd.com/mev65.htm og den er jo ikke lige frem billig

Mvh Erik