Skærme
Fijala 3554
Refresh rate
Fra : Michael Munk Larsen

Dato : 08-02-03 23:59

Daws.

Hvor lav skal en TFT skærms refresh rate være for at den kan bruges til CS
og andre spil.

Mvh Michael!

Fra : Enrique Vidal Sanche~

Dato : 09-02-03 14:00

Michael Munk Larsen wrote:
> Hvor lav skal en TFT skærms refresh rate være for at den kan bruges til CS
> og andre spil.

Det kommer jo ind på hvilke spil du har tænkt dig at bruge + hvor meget
"ghosting" du er villig til at acceptere. Generalt bør respons tiden
ikke overstige 25ms.

Enrique

Fra : Brian Hansen

Dato : 09-02-03 17:57

"Enrique Vidal Sanchez" <enrique@control.DONTLIKESPAM.auc.dk> skrev i en
meddelelse news:3E4650ED.7070206@control.DONTLIKESPAM.auc.dk...
CS

> Det kommer jo ind på hvilke spil du har tænkt dig at bruge + hvor meget
> "ghosting" du er villig til at acceptere. Generalt bør respons tiden
> ikke overstige 25ms.

Øhh Jeg er hel ny på TFT. Jeg bruger denne IBM.
http://www5.pc.ibm.com/dk/products.nsf/$wwwPartNumLookup/_T75HWDK?OpenDocume
nt
Er det samme regler med refresh rate som en CRT skærm eller hvad?
Jeg bruger dvi-d hvis der er noget at sige til det?

MVH

Brian Hansen - www.zyklonb.dk -