Springsteen i DK
Fra : Lars Rindsig

Dato : 08-02-03 23:12

Hvor mange gange spillede Springsteen i Danmark i 80'erne?

Jeg ved, at han var her i 1981, men mener også, han spillede i København
senere - formentlig i forbindelse med _Born In The USA_-tourneen.
Muligvis flere gange?

Lars

Fra : I8NY

Dato : 09-02-03 01:33

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved, at han var her i 1981, men mener også, han spillede i København
> senere - formentlig i forbindelse med _Born In The USA_-tourneen.

Jeg mener han var der i 87,Tunnel of Love-tourneen.

Om han var der i forbindelse med Born in the USA
kan jeg ikke huske.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 09-02-03 01:50

I8NY wrote:
> Jeg mener han var der i 87,Tunnel of Love-tourneen.

Helt rigtigt, det var en super koncert. Det var vidst i midten af juli,
ihvertfald spillede han først i Stockholm den 4 juli (Har stadig en
delvis komplet konceroptagelse derfra hvor han kommentere alle pigernes
sommertøj).

Faktisk spille han 2 gange i DK den sommer for der var vist også noget
med en kort jam session med en gademusikant på strøget.

> Om han var der i forbindelse med Born in the USA
> kan jeg ikke huske.

Det mener jeg, men er ikke 100%.

Mvh

Bruno

Fra : Carl Drud

Dato : 09-02-03 09:47

I8NY <tul@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg mener han var der i 87,Tunnel of Love-tourneen.
>
> Om han var der i forbindelse med Born in the USA
> kan jeg ikke huske.

Det mener jeg ikke. Jeg så ham på Ullevi i Gøteborg i '85. Glimrende
koncert selvom vejret var ad h til.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : I8NY

Dato : 09-02-03 18:07

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Det mener jeg ikke.

Sådan husker jeg det også svagt,
men min hukommelse er lidt rusten.

Jeg så ham på Ullevi i Gøteborg i '85. Glimrende
> koncert selvom vejret var ad h til.

En skam med regnen.
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide
om han var i Danmark i 70'erne?

Fra : Carl Drud

Dato : 09-02-03 19:05

I8NY <tul@tdcadsl.dk> wrote:

> En skam med regnen.
> Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide
> om han var i Danmark i 70'erne?

Ikke hvis denne side jeg faldt over står til troende.

http://bruce.archesis.it/stats.php

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?