Unreal 2 - Er næsten færdig .... :-)
Fra : Søren Skovgaard Jens~

Dato : 08-02-03 21:30

Hejsa allesammen .....

Er næsten ved at være igennem dette ganske udemærket spil. Har dog problemer
med at slå Tosc'en ihjel !! Nogen herinde, som ligger inde med et godt råd
???

På forhånd tak ....

-- Søren

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 08-02-03 21:41

> Er næsten ved at være igennem dette ganske udemærket spil. Har dog
problemer
> med at slå Tosc'en ihjel !! Nogen herinde, som ligger inde med et godt råd
> ???

Du vælter bare alt du har i hovedet på ham, til han taber armen. Den er en
temmelig god Tosc-tærsker. :)

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Martin

Dato : 11-02-03 22:20

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse
> problemer
>
> Du vælter bare alt du har i hovedet på ham, til han taber armen. Den er en
> temmelig god Tosc-tærsker. :)

Jamen hvad gør man så efter at han har tabt armen. At få ham til at tabe
armen er nemt nok, men jeg kan ikke få svinet til at dø.
Tosc-tærsker??

-Martin

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 12-02-03 02:12

> Jamen hvad gør man så efter at han har tabt armen. At få ham til at tabe
> armen er nemt nok, men jeg kan ikke få svinet til at dø.
> Tosc-tærsker??

Du tager simpelthen armen og tæsker ham med den :)

(Hint: Den er et våben)

--
http://shop.boomtown.net - Konsol og pc-spil

Fra : Palle Jensen

Dato : 09-02-03 15:41

> Hejsa allesammen .....
>
> Er næsten ved at være igennem dette ganske udemærket spil. Har
> dog problemer med at slå Tosc'en ihjel !! Nogen herinde, som
> ligger inde med et godt råd ???

Kan man købe det.. Eller er det pirat snask?

--
Palle Jensen

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 09-02-03 16:23

> Kan man købe det.. Eller er det pirat snask?

Spillet er ude i butikkerne.

Fra : Palle Jensen

Dato : 09-02-03 18:01

> Spillet er ude i butikkerne.

Hvorfor fan*** er der ikke nogen der har sagt det til mig?!

--
Palle Jensen

Fra : Esben

Dato : 09-02-03 22:00