Skærme
Fijala 3554
Hvor skaffer man sig 10-12" tft
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-02-03 20:48

Hej

Jeg er udkig efter en lille tft/lcd skærm på 10-12" den skal bruges til min
server, hvor kan man købe sådanne nogle?

Stef

Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-02-03 20:56

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote in

> Hej
>
> Jeg er udkig efter en lille tft/lcd skærm på 10-12" den skal
> bruges til min server, hvor kan man købe sådanne nogle?

Jeg ved det ikke, men med mindre det er på grund af plads - så ville
jeg nok bare vælge en 15" i stedet. En sådan 10-12" kommer vist ind
under kategorien af specialskærme og jeg tror nemt at du kommer til at
give mere for sådan en, end du ville for en 15" i den billige ende.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-02-03 21:18

Det er for at spare plads, men det kan ske du har ret at den kommer til at
koste en bondegård.

Stef