The Sandmen - House in the country
Fra : Ukendt

Dato : 08-02-03 17:58

Fra hvilket år stammer subj.?

Gerne med henvisning - har forsøgt mig på google, uden held

Carina

Fra : zcully

Dato : 08-02-03 18:22

"Carina" <carwina (a) hotmail.com> wrote in message
> Fra hvilket år stammer subj.?
>
> Gerne med henvisning - har forsøgt mig på google, uden held
>
> Carina

Hej Carina

Det eneste jeg lige umiddelbart kunne finde var på biblioteket. Der står at
den er fra 89:
http://medusa.aakb.bib.dk/is/www/full-sh.asp?base=åkb&fn=08504148

/Zcully

Fra : Nuser

Dato : 08-02-03 19:26

Hvordan kan nogle mennesker Altid være SÅ dårlige til at søge? Damn they
must be dumB

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-03 19:40

"Nuser" <nusselulle@tele2.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan nogle mennesker Altid være SÅ dårlige til at søge? Damn they
> must be dumB

Kom dog med det link, der viser det rigtige år i stedet, snotskovl!

Carina

Fra : zcully

Dato : 08-02-03 22:37

> "Nuser" <nusselulle@tele2.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Kom dog med det link, der viser det rigtige år i stedet, snotskovl!
>
> Carina

Hvad var der galt med mit link??
Der stod da højt og tydeligt 1988. Indspillet 1987-88. Er det ikke svar nok
eller....

/Zcully

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-02-03 11:51

On Sat, 8 Feb 2003 22:36:58 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Hvad var der galt med mit link??
>Der stod da højt og tydeligt 1988. Indspillet 1987-88. Er det ikke svar nok

Den var vist ikke minded på dig.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : -V-

Dato : 09-02-03 13:24

zcully wrote:

> Der stod da højt og tydeligt 1988. Indspillet 1987-88. Er det ikke
> svar nok eller....

Hvad med det dette link?
http://www.bsnpubs.com/aandm/aandm12-5200.html

Sandmen-pladen (SP 5239) er udgivet i ´89, ifølge ovenstående.

Har det noget med forskellene i amerikanske/europæiske udgivelsesdatoer?

-V-

Fra : Martin Helbo

Dato : 08-02-03 22:35

"Carina" <carwina (a) hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kom dog med det link, der viser det rigtige år i stedet, snotskovl!

"Snotskovl" LOL!!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Negoti8r

Dato : 10-02-03 09:47

> Fra hvilket år stammer subj.?
>
> Gerne med henvisning - har forsøgt mig på google, uden held

Der står 1988 bag på mit cd-cover...

Fra : MicJen

Dato : 10-02-03 20:03

Hej!

Sangen er fra albummet "Western Blood". Der findes mindst 2 udgaver af dette
album, og den figurerer kun på det ene. Det er den hvor de 5 gutter står på
coveret med Allan Vegenfeldt i front og en hvid baggrund. Albummet er fra
1987-88.

Og ja, det er et rigtig fedt nummer!

Mvh
Michael