OE 5,5
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 08-02-03 17:46

Jeg har et problem med min OE for der spørges ikke mere ved afslutning om
jeg vil afbryde forbindelsen.

Jeg har vinget af ved "Spørg før der skiftes opkaldsforbindelse"har nogen
mon løsningen på dette problem.

Hilsen Ingrid

Fra : Madsen

Dato : 08-02-03 21:47

Ingrid Bitsch skrev:

> Jeg har et problem med min OE for der spørges ikke mere ved
> afslutning om jeg vil afbryde forbindelsen.

Kontrolpanel > Internetindstillinger > Forbindelser > Marker
forbindelse og klik på Indstillinger > Avanceret og placer så et
flueben i feltet: 'Afbryd forbindelse når den ikke længere er
nødvendig.' Du skal gøre det for hver Internetforbindelse hvis du
har flere af dem.

Madsen.