Luk vindue -
Fra : Jonas Gram

Dato : 08-02-03 17:03

Søger en lille kode, der har funktionen "Luk vindue"

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 08-02-03 17:09

stonefox58@hotmail.com (Jonas Gram) writes:

> Søger en lille kode, der har funktionen "Luk vindue"

window.close()

Det virker selvfølgelig kun hvis det er ens eget vindue man vil lukke.
Hvis man vil lukke et andet vindue, så skal man have fat i en
reference til det, som fx den der bliver returneret når man åbner det
med window.open.

/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@brics.dk
Ph.D. i datalogi søger stilling som software-udvikler i Øst- eller

Fra : Nikolaj Jahl

Dato : 08-02-03 19:30

Hvordan ser linien ud med alle tags "Luk Vindue "

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 09-02-03 01:41

stonefox63@hotmail.com (Nikolaj Jahl) writes:

> Hvordan ser linien ud med alle tags "Luk Vindue "

Jeg her ikke helt sikker på hvad du vil. Hvis du vil have et link der
lukker vinduet hvis man trykker på det, så er syntaksen (f.eks)

Kunne jeg ikke lokke dig til at skrive dine svar under det du svarer på,
og klippe det irrelevante væk i det du citeter. Det giver bedre overblik
for dem der skal læse det.

/L