Krummerik Før/Efter operation
Fra : lars christensen

Dato : 08-02-03 11:26

jeg vil høre der er nogen der kan vise mig nogle billeder af en
krummerik før og efter operation ?

Jeg har hørt om en masse komplikationer iforbindelse med operationen.
Er der nogen der kan fortælle om egne (eller hørte) oplevelser ?

Har læst at man skal holde fyren i ro i 4-6 uger efter operationen. Ro
hvad betyder det ? Overhovedet ingen sex ? Ingen stivert (Hvad så med
morgenstiverten) ? Forsigtig onani ? osv ???

Lars

Fra : jan_vib

Dato : 14-05-03 10:33

http://www.kandu.dk/

Fra : jan_vib

Dato : 14-05-03 10:56

Hej Lars,

Jeg har haft diabetes nogle år, måske er det derfor, jeg er kommet ud
for min krummerik.
Selve operationen (fuld narkose for mit vedkommende) går ud på, at der
laves et snit eks. på undersiden af forhuden. Penis fyldes med saltvand
ved at benytte en kanyle, der "pumper" væsken ind, så kirurgen kan følge
forløbet.
Der foldes væv inde i penis, så krumningen "rettes" ud. Disse foldninger
bindes sammen med nylontråde, som ikke kan opløses af kroppen, dette for
at undgå, at svulmelegemerne presser disse foldninger ud igen.
Snittet på undersiden af forhuden sys sammen, og penis forsynes med en
forbinding, som er formet som et rør for at gøre det muligt at tisse.
Forbindingen passes, og skiftes efter en passende tid, eller hvis man
får tisset på forbindingen. Jeg mener, at forbindingen skal sidde ca.
14. dage, hvorefter man kan genoptage sit sexliv.
Jeg oplevede, at der blev rettet op på penis, men selve "foldningen" gør
faktisk penis kortere! Udover dette har jeg oplevet en nedsat følelse på
det område på glans, hvor kanylen kanylen med saltvandsoppumpningen har
været indført. En sidste irritation er de nylontråde, der benyttes til
at holde "foldningen" på plads stikker faktisk under penis, som små
sløve spidser, nogle af disse er mere ømme end andre, men disse tråde
kan faktisk mærkes, hvis man tager for hårdt fat.
Alt i alt - tror jeg at det er en OK foranstaltning jeg har fået
foretaget. Med en krummrik får man sværere og sværere ved at skubbe
penis ind, men det kan da gennemføres, hvis man har en forstående viv,
der gider at acceptere denne defekt. De indvendige tråde er dog det mest
generende - det bør kunne gøres med en bedre metode.

Jan

http://www.kandu.dk/