c&c generals - hvad er det med prisen?
Fra : ct

Dato : 08-02-03 10:17

Hvorfor f.... skal den være så dyr? Som jeg kan se det koster den lige en
50,- ' er mere end de fleste andre spil.

Fra : Kjeld.L

Dato : 08-02-03 10:54

Hej
Det er typisk EA

Fra : JH

Dato : 08-02-03 11:53

ct wrote:
> Hvorfor f.... skal den være så dyr? Som jeg kan se det koster den
> lige en 50,- ' er mere end de fleste andre spil.

Vent med at købe spillet en tid,
så falder prisen.

Warcraft 3 kostede 399 kr, da det udkom.
Nu kan du få det til 249 kr.

JH

Fra : Ding-Dong

Dato : 08-02-03 12:00

ct skrev i en meddelelse
> Hvorfor f.... skal den være så dyr? Som jeg kan se det koster den lige en
> 50,- ' er mere end de fleste andre spil.

Sådan er med alle spil synes jeg, men som JH skrev, efter et stykke tid
falder prisen og det benytter jeg mig når der er et spil jeg gerne vil have.

Ding-Dong

Fra : ct

Dato : 08-02-03 12:51

> Sådan er med alle spil synes jeg, men som JH skrev, efter et stykke tid
> falder prisen og det benytter jeg mig når der er et spil jeg gerne vil
have.

Du har nok ret. Jeg vil sku *meget* gerne have dette, men bare ikke til dén
pris. omkring 300,- er smertegrænsen efter min mening...

Fra : Jacob

Dato : 08-02-03 21:32

> Du har nok ret. Jeg vil sku *meget* gerne have dette, men bare ikke til
dén
> pris. omkring 300,- er smertegrænsen efter min mening...

Er da mange år siden nye populære spil kostede det !
d2 kostede vidst +349 til at starte med

Jacob

Fra : Sp@cey

Dato : 09-02-03 10:24

Ja og i de rigtigt gamle dage var det jo endnu dyrere´.
Jeg kiggede i et *Gamelt* Computerblad som faktisk hed Det Nye Computer, nå
ligemeget, der var prisen på Sensible Soccer 529 kr hos Betafon. slå den!

Mvh
Sp@cey

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 08-02-03 13:53

> Hvorfor f.... skal den være så dyr? Som jeg kan se det koster den lige en
> 50,- ' er mere end de fleste andre spil.

Spillet koster kr. 349,- hos Elgiganten.
Det er da en favorabel pris.

Fra : danni plougmann

Dato : 09-02-03 18:55

var der ikke engang hvor nogle udvalgte nintendo64 spil kostede 600 kr.

Fra : Jacob

Dato : 09-02-03 21:33

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> var der ikke engang hvor nogle udvalgte nintendo64 spil kostede 600 kr.

ligger ps2, xbox og gamecupe spil ikke der oppe ad ?

Jacob

Fra : Simon Kamber

Dato : 16-02-03 20:35

On Sun, 9 Feb 2003 18:55:20 +0100, "danni plougmann"
<danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote:

>var der ikke engang hvor nogle udvalgte nintendo64 spil kostede 600 kr.
De har da været oppe på 700, og mener også de har rundet de 800 en
gang eller to, men er ikke sikker.

Fra : Hans Andersen

Dato : 17-02-03 19:24

>Spillet koster kr. 349,- hos Elgiganten.
>Det er da en favorabel pris.

Eletronic world har det også til 349,- men hos stero-studie er prisen 449,-

Fra : Morten Granild Jense~

Dato : 11-02-03 20:02

On Sat, 8 Feb 2003 10:17:01 +0100, ct was forced by a great evil to
write in dk.spil.computer
<3e44cb09$0$125$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:
:
>Hvorfor f.... skal den være så dyr? Som jeg kan se det koster den lige en
>50,- ' er mere end de fleste andre spil.

lad være med at købe det i Merlin, Fona olig.
De bruger den pris EA har "foreslået"!!
Gå istedet til en lille butik!
vi har en butik i Aalborg der hedder Data Discount, hvor jeg købte
SimCity 4 til 399 Kr., istedet for de 450 Kr. Merlin og Fona ville have
for det!!

--
Morten Granild Jensen aka KEMICAZE aka Jamse__Bond
0103morten-mail@onmylocal.net ICQ# 120333653