Skøre hund
Fra : Bente Lyngsøe

Dato : 08-02-03 09:49

Hej

Lady er ved at være stor nu. Hun vokser helt ekstremt så vi ender nok med en
kæmpe hund alligevel.

er det normalt at hunden er jaloux på katten??? Jeg må ikke nusse Laban uden
at Lady skal ligge og bide ham i halen.

Hun bider i næsten alt nu, men 7.9.13 heldigvis ikke i sko og møbler. det
lader til at vi fik dette afværget ved at have legetøj liggende over hele
huset. pyha

Bente

Fra : BN

Dato : 08-02-03 15:03

"Bente Lyngsøe" <amidala@mail.dk> wrote in message
legetøj liggende over hele

Hejsa

Jeg havde samme problem med Sandra (Springer Spaniel), hvor hun også bed i
mange ting.
Jeg blev rådet til at hun kun havde få legetøjsting, som kun var jendes.
Hunde kan bedre administrere at de kun har få ting at lege med. Det hjalp
med Sandra. Yderligere gav jeg hende pinde fra skoven, som hun elskede at
bide i, især når der skulle skiftes tænder. Det er hurtigt at feje sammen,
og vores ting er oftere i fred.

Hilsen BN og Sandra, som er 5 ½ år, og har spist en stofagruppes ryg på en
times alenehjemmedag... for mange år siden ;---)