Distributed Com service
Fra : John Smith

Dato : 12-03-01 11:45

Hejsa !

Jeg har installeret zonealarm, og hver gang jeg forsøger at logge på spørger
den om Distributed Com service skal have adgang til internettet. Havd dækker
Distributed Com service over, og hvor finder man udfra, hvor det kommer fra
?

Fra : Henrik Walther

Dato : 12-03-01 13:56

It's rumored "John Smith" <someone@microsoft.com> wrote:

>Havd dækker Distributed Com service over, og hvor finder man udfra, hvor det kommer fra
>?

Den skal lige ud og sende nogle oplysninger til Microsoft omkring OS
og programmer på din pc (hehe).

--
Henrik Walther

Fra : Flemming Riis

Dato : 12-03-01 22:44

On Mon, 12 Mar 2001 13:56:16 +0100, Henrik Walther
<henrikwalther@#email.dk> wrote:

>Den skal lige ud og sende nogle oplysninger til Microsoft omkring OS
>og programmer på din pc (hehe).

Hvad står der i de pakker du har analyseret der er blevet sendt til MS
?

Fra : John Smith

Dato : 13-03-01 10:45

Niks !

Hvordan gør man det ?

Fra : Henrik Walther

Dato : 13-03-01 10:46

It's rumored Flemming Riis <flemming@riis.nu> wrote:

>Hvad står der i de pakker du har analyseret der er blevet sendt til MS
>?

Undskyld hr. Riis jeg tager ordene i mig igen, det var meget forkert
af mig ikke at bidrage med en mere velovervejet, velargumenteret og
ikke mindst gennemanalyseret followup.

--
Henrik Walther

Fra : El Diablo

Dato : 13-03-01 17:27

Hej Flemming.

> Hvad står der i de pakker du har analyseret der er blevet sendt til MS

Jeg prøvede, og her er hvad jeg sniffede mig til:

Distributed Com Outbound:

<Package begin>
Bill rulez ... Bill just fucked yet another lame windows user ... Bill rulez
.... Bill just fucked yet another lame windows user ... Bill rulez ... Bill
<Package end>

Tilfreds ??

.... El