Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Rengøring af fladskærm
Fra : Rune Thougaard

Dato : 07-02-03 15:28

Hvordan rengøre jeg bedst en fladskærm... uden at beskadige den for meget da
der sidder lidt klister på den efter jeg har haft en lille gul klæbe seddel
sidne på den...???

mvh. Rune Thougaard

Fra : Morten Nielsen

Dato : 10-02-03 16:45

Terpentin er godt til klister, men jeg ved ikke helt hvilken effekt det har
på din skærm... (jeg går ud fra at det er "rammen" der sidder klister på, og
ikke glasset).
Prøv evt med en lille smule et usynligt sted bag på skærmen.

Mvh Morten Nielsen

Fra : Rune Thougaard

Dato : 10-02-03 19:17

Nej det er ikke kantet det til skærmen og den er ikke af glas... det er
sådan noget lige som der sidder på en på nogle lomme regner...!!