hjælp til at upgradere wolfenstein...
Fra : J.F.K

Dato : 07-02-03 14:17

Min nuværende installation af return to castle wolfenstein, er ældre end min
winxp, så derfor kan jeg ikke få lov til at opgradere/patche spillet.
Findes der et fix lille program der kan gøre bod på dette, eller skal jeg
ind i registrerings databasen og ændre noget der så at det virker?

mvh. John

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-02-03 15:26

J.F.K 's insignificant opinion was stated in:

> [...]
> spillet. Findes der et fix lille program der kan gøre bod på dette,
> eller skal jeg ind i registrerings databasen og ændre noget der så at

Den nemme løsning ville være at geninstallere RTCW, så burde du vel få lov
til at patce den?

/Sune

Fra : J.F.K

Dato : 07-02-03 15:46

Ja og det har jeg så lige gjort! men det ville jo være bedre at patchen ikke
var så snot dum, at den fx. ikke selv kommer frem og spørger om hvor man har
spillet liggende ikk!

mvh. John

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-02-03 16:05

> Ja og det har jeg så lige gjort! men det ville jo være bedre at
> patchen ikke var så snot dum, at den fx. ikke selv kommer frem og
> spørger om hvor man har spillet liggende ikk!
>
> mvh. John

undskyld

Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-02-03 12:06

"J.F.K" <jfk006@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> var så snot dum, at den fx. ikke selv kommer frem og spørger om hvor man

Den er sandelig meget dum den patch :)

Mvh Thomas

Fra : Sp@cey

Dato : 09-02-03 16:47

>Den er sandelig meget dum den patch :)

Ja dumme den!
Pas nu på blodtrykket John!

Sp@cey

Fra : rene.albaek@privat.d~

Dato : 07-02-03 18:10

J.F.K <jfk006@hotmail.com> skrev:
> [...]

jeg ved ikke om det hjælper dig noget men du kan downloade
wolf_update_1_4 det er den jeg bruger men jeg kører også kun win98.