Nybegynder, hvad gør jeg ?
Fra : Mr. Jay

Dato : 07-02-03 12:26

Jeg håber nogle herinde måske kan hjælpe, med forslag til indkøb af
udstyr. Jeg har intet udstyr, men har prøvet et par gange, at tage med
ud på Øresund. Det har sgu fanget mig, derfor vil jeg blive glad, for
et par råd om, hvad jeg skal købe og om priserne for det. Jeg bor i
Københavns området, så hvis der er gode butikker i området vil jeg
gerne vide det.

På Forhånd Tak
--
Mr.Jay

Fra : Charley Braun

Dato : 07-02-03 16:22

Hello Mr. Jay
Prøv at tage en tur til Sportsfiskeland i Rødovre Roskildevej 299 de har
masser af tilbud og extrem god service.

jeg har selv et Ambassadeur 7000 samt Cani stang hvilket jeg er utroligt
glad for.

ser i deres tilbud katalog de har et ab hjul 7000 samt abu stang 7 food til
899.00

Hunters House på H.C Ørsteds Vej 7 B her et tilbud på AB 7000 samt Ron
Thomsen Energizer 8 food stang til 999.00

så skynd dig inden desse tilbud forsvinder.

mvh
CB

Fra : Carsten Vang Pederse~

Dato : 07-02-03 16:41

Hej.

Jeg handler selv ALT mit udstyr hos www.sportdres.dk
Frederikssundsvej 50 2400 København NV tlf. 3888 4648
Udover at være rigtig dygtige til alt fiskeri er de også billige.

Fra : Lars Clement

Dato : 08-02-03 14:08

Et rigtigt plat svar :
Køb en fiskestang med noget blankt i enden !
- Sådan startede jeg selv for nogle år siden. Hold ørerne stive, og hør hvad
de fortæller, dem der står ved siden af ! Stille og roligt får du gode
erfaringer og det rigtige grej på en fornuftig måde.

Lars Clement
clement@post9.tele.dk

Fra : Michael

Dato : 08-02-03 14:13

Til et par ture i ny og næ fungere det her sikkert ganske fint..
http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1018688773/_41225539/
LS12-44-AD12E661500940/ Du får oveni købet line med... til de 350 kr er det
et fint sæt til øresund osv hvis du ikke vil bruge det dobbelte på abu grej
osv stangen er garanteret lavet af nøjagtig det samme som abu's billigstang
der sidder bare ingen fancy mærkater osv på den her....

Fra : Familien Jakobsen

Dato : 08-02-03 15:55

Mr. Jay

selv om jeg ikke bor i Kbh. handler jeg næsten altid i Hunsters House ..

Lige nu er der udsalg og der er 2 forretninger på HC ørsteds vej den nærmest
Åboulevard er den med mest fiske grej..

Af hjul til øresund eller pirke fiske ri i almindelighed må jeg absolut
anbefale Penn har både et gammel 85 sea boy og et 320 gti ... de holder til
ALT.

Mvh
Lars

Fra : t.krogh

Dato : 19-03-03 21:44

Jeg har ejet mange havhjul, min erfaring er at kombinationen af et hjul
med linefører og Fireline som regel betyder døden for hjulet når det
virkeligt gælder!
Jeg har ødelagt flere Penn 330GTI hjul, fået repareret mit Mitchell
Riptide hjul flere gange etc.
I dag bruger jeg et Ambassadeur 10000 CL + en Fenwick 30 lbs stang på
Øresund og det gule rev.
Til det helt tunge fiskeri, på dybder over 200m, benytter jeg et Okuma
Titus Gold 30II (godt hjul til en rimelig pris) + en Ron Thompson
Energizer 50 lbs stang. Begge sæt virker stabilt.
Har du penge nok vil jeg anbefale et Shimano TLD 15 eller 20 (ca. 1700
kr. i Holbæk Bådcenter) og en Energizer stang (ca. 700 kr.), det er et
meget robust og alsidigt sæt. Har du ikke så mange penge vil et
Ambassadeur 7000 + en billig stang (fåes i sæt til under 1000 kr.) være
et rigtigt godt valg.

T.Krogh

http://www.kandu.dk/