Master of orion 3
Fra : rene.albaek@privat.d~

Dato : 07-02-03 09:38

jeg vil bare lige høre om der er nogen der har købt spillet ??
spillede 2 meget og fandt den meget fed...... skal jeg ofre mine
sidste penge på det nye spil??

Fra : Rune Manscher

Dato : 07-02-03 13:56

<rene.albaek@privat.dk> wrote in message
> jeg vil bare lige høre om der er nogen der har købt spillet ??
> spillede 2 meget og fandt den meget fed...... skal jeg ofre mine
> sidste penge på det nye spil??

Er det kommet endnu ? Jeg troede først lige det var gået i trykken.

*Rune

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 07-02-03 15:08

> Er det kommet endnu ? Jeg troede først lige det var gået i trykken.

Nix, det kommer først herhjemme den 13. marts.

Jeg tror dog at jeg snupper en med hjem fra USA her i slutningen af februar.
Så kan jeg få manualen på 180 sider med.. den skulle være droppet i Europa -
pga. DVD-æske standarden.

Fra : ASKF

Dato : 07-02-03 23:08

Jacob Herold Nielsen ytrede sig i <b20ejc$ouv$1@sunsite.dk> med dette:

> [...]
>Så kan jeg få manualen på 180 sider med.. den skulle være droppet i Europa -

Har du en kilde til dette?

Jeg er begyndt at droppe indkøb af spil der ikke har en trykt manual af
fgl. grunde:
1. Det er dyrt selv at skrive dem ud og spillet bliver ikke solgt
billigere i Europa end i USA, på trods af at omkostningerne er mindre.
2. Det er ikke nær så overskueligt at læse en pdf, som at kunne bladre i
en trykt manual.
3. Læsehastigheden er langt lave og mere anstrængende på en skærm, end
ved en trykt tekst.

Jeg mener iøvrigt også at spil-firmaerne snyder sig selv, ved at droppe
den trykte manual, da den netop kan være et incitament til at betale for
spillet, fremfor at piratkopiere det - man får jo et bedre produkt ved
køb end ved kopiering, hvis der følger en trykt manual med.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 07-02-03 23:50

> Har du en kilde til dette?

Jeg så det på det officielle forum

> [...]
> en trykt manual.
> 3. Læsehastigheden er langt lave og mere anstrængende på en skærm, end

Og så kan man jo ikke tage den med på toilettet :o (med mindre man har en
bærbar - det er dog stadig ikke optimalt)

Men tænk over det. Efter at DVD-standarden blev indført herhjemme (æskerne
er større i USA), er det blevet en stigende tendens... Der er simpelthen
ikke plads til 180 siders manual i de æsker.

Jeg har set billeder af manualen på ovennævnte forum, og det er altså en
moppedreng - derfor skal jeg have den amerikanske version. :) Jeg har dog
også fortjent den, sådan som jeg har ventet på det spil.

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : JH

Dato : 08-02-03 11:52

Jacob Herold Nielsen wrote:

> [...]
> februar. Så kan jeg få manualen på 180 sider med.. den skulle være
> droppet i Europa - pga. DVD-æske standarden.

www.betafon.dk importerer ofte US-udgaver af spil.
Kan være den kan købes der.

JH