fiskejoke
Fra : Jan David

Dato : 07-02-03 09:01

Hørt ved Genezereth Sø:
"Jeg er da ligeglad hvad din far hedder! Du skal ikke gå på vandet her hvor
vi fisker!"

k/b

Jan

Fra : Flemming Madsen

Dato : 07-02-03 11:10

*LOL*

Det er god værkstedshumor

Fra : Mr. Jay

Dato : 07-02-03 12:31

> [...]
>Hørt ved Genezereth Sø:
>"Jeg er da ligeglad hvad din far
>hedder! Du skal ikke gå på vandet her hvor

En gut var sammen med sin familie på ferie ved Genezereth sø og
ville gerne leje en robåd til at sejle lidt rundt i. De kommer så
hen til en bådudlejer, spørger om at leje en båd i en time.
Bådudlejeren svarer : Ja det bliver lige 1000 $ ! Manden er ved at
gå bagover og siger : Er du fuldstændig vanvittig, 1000 $ for leje
af en robåd en time, er jo sindsygt ! Jamen, siger bådudlejeren :
Er du ikke klar over at det var her at Jesus gik på vandet ?
Hvortil manden svarer : Det tror da helvede med de priser !

--
Mr.Jay

Fra : Lars

Dato : 09-02-03 13:26

Når vi nu er i gang:

2 nordjyske lystfiskere var ude og fiske i båd sammen.

Den ene får et kraftigt hug, og efter lang tids fight haler han en meget
smuk, ung havfrue indenbords.

Han kigger lidt på havfruen, og kaster hende derefter overbord igen.

Den anden kigger på ham og spørger "hvorfor?"

Han får det korte svar: "Hvordan?"

/Lars