Unreal II... øv
Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 06-02-03 21:22

Way to go, Epic...

General protection fault!

History: FD3DRenderInterface::SetProjectorMaterial <-
FD3DRenderInterface::SetMaterial <- (ProjectorMaterial
Transient.ProjectorMaterial0) <- RenderStaticMesh <- (StaticMeshActor45)
(StaticMesh Mission_AvalonM.Structuron.M10_NewCatwalk1b) <-
FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <-
FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <-
UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <-
UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Build: Jan 7 2003 18:16:21

Det sker så snart jeg prøver at gå ned til mit skib

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Dopedog

Dato : 06-02-03 23:25

> [...]
> UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
>
> Build: Jan 7 2003 18:16:21
>
> Det sker så snart jeg prøver at gå ned til mit skib

Opdater dine grafikkort drivere, så skulle problemet gerne være løst

Ellers slå EAX fra i sound (hvis du har det slået til)

-Ronnie

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 08-02-03 00:14

> Opdater dine grafikkort drivere, så skulle problemet gerne være løst

Har prøvet samtlige drivers der er lavet til mit gfx.

> Ellers slå EAX fra i sound (hvis du har det slået til)

Er også prøvet.

PS: Og inden de "smarte" kommentarer kommer... Nej, det er ikke en
piratkopi.

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 07-02-03 00:07

*Host* *Host* SKOD SPIL *Host* *Host*

men havde sammen problem... det hjalp det med de driver!

Fra : Dopedog

Dato : 07-02-03 21:36

> *Host* *Host* SKOD SPIL *Host* *Host*

Her, tag en vicks!

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 08-02-03 05:10

Dopedog wrote:

> Her, tag en vicks!

Hjælper desværre ikke på det faktum, at spillet er elendigt

\Mandal

Fra : Dopedog

Dato : 08-02-03 11:24

> Hjælper desværre ikke på det faktum, at spillet er elendigt

Nej ok ... men tag en alligevel, de smager sku godt :)

-Ronnie

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 08-02-03 18:07

Dopedog wrote:
> Nej ok ... men tag en alligevel, de smager sku godt :)

Ikke, hvis de er med dét flydende stads indeni!

\Mandal