mistænkt 1
Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 06-02-03 21:31

Hej

Jeg er nu endelig ved at have opklaret mordet på Eva Larsen i mistænkt (1).
Jeg er nået til at Mark mener at vi skal tage en prøve. For at se om der er
fibre fra betrækket i Pia`s bil på de sorte sække. Dette synes jeg ville
være alle tiders ide, for jeg tror det er det afgørende bevis for at fælde
Lars som morderen. Nu kommer problemet så:

Mark søger mig og jeg kigger videoen med ham. Jeg forventer så at jeg skal
svare på om jeg synes det er en god ide eller ej. Det har den jo gjort
hidtil, f.eks da man tjekker køkkenet på skolen og andre steder. Men den går
bare udad videoklippet uden at spørge mig. Jeg har prøvet at spille videre,
men efter 4-5 dage i spillet, er der ikke sket noget. Det er heller ikke
noget nyt på kortet, som da Erik tjekker fingeraftryk.

Jeg er ved at være noget desperat, for jeg er overbevis om, at det er Lars
der er morderen. Men jeg mangler jo det fældende bevis, som jeg regner med
at finde i bilen.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Jeg er ikke interesseret i at få at vide hvem der har myrdet hende. Kun
hvordan jeg får spillet til at virke igen..

MVH

Conny

Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 14-02-03 01:18

Hej alle sammen!

Der viste sig, at hvis Bettina var på arbejde i stedet for Mark. Så spørger
Bettina om jeg vil lave den undersøgelse.

Denne gang kunne jeg så svare, at det ville jeg godt...

Jubii, så kom jeg videre ved en tilfældighed

Undskyld, jeg har forstyrret. Håber det måske kan hjælpe andre

MVH

Conny