P4 bundkort med agpx8
Fra : Jan vilhelmsen

Dato : 06-02-03 20:12

Hejsa...

Skal til at bygge en p4 maskine, og da jeg altid har haft amd ved jeg ikke
ret meget om intel bundkort.

Hvilke er gode og hvilke får man mest for pengene.

Regner med at give ca. 1500 for det.

Skal være med agp-x8
Helst med lan på.
Raid er et must.
ddr ram
må godt kunne clockes lidt. ( meget :) )

Mvh

jan

Fra : Agemam

Dato : 05-05-03 20:40

Hej Jan

Jeg har selv købt et ECS L4S8A2 til P4. Kører rigtigt godt og er med AGPx8,
LAN, LYD 4xUSB2,0 og FireWire til 850,00. Dette er set hos Føniks Computer
A/S

http://www.foeniks-computer.dk/

Håber du kan bruge det til noget

MVH