NFS 4 Virker ikke - hjælp !
Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 06-02-03 18:23

Hej
Jeg har Need for speed 4 "High stakes". Den kører fint under win 98. Men nu
har jeg opgraderet til win XP. Og her virker det ikke. Den skriver at
"nfshs.exe ikke er et gyldigt win32 program". Spillet er vist ikke skrevet
til XP. Men kan man få det til at køre alligevel ? Jeg tænker på et eller
andet program der kan få det til at virke.
Håber at I kan hjælpe mig.
--
Venligst

jan.illum@NOSPAMget2net.dk
(fjern "NOSPAM")

Fra : Henrik

Dato : 06-02-03 19:16

"Jan Illum Larsen" <jan.illum@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> til XP. Men kan man få det til at køre alligevel ? Jeg tænker på et eller
> andet program der kan få det til at virke.

Så vidt jeg husker skal spillet bare patches op så virker det, NFS5 er vist
den hvor man lige skal fjerne en .dll-fil så funker det også.

Mvh
henrik

Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 07-02-03 00:30

"Henrik" <sahl@THISsnapsANDTHIS.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg husker skal spillet bare patches op så virker det, NFS5 er
vist
> den hvor man lige skal fjerne en .dll-fil så funker det også.

Øhhh hvad mener du med " patches op" Hjælp mig lige lidt her ?

--
Venligst

jan.illum@NOSPAMget2net.dk
(fjern "NOSPAM")

Fra : Henrik

Dato : 07-02-03 15:09

> [...]
> vist
>
> Øhhh hvad mener du med " patches op" Hjælp mig lige lidt her ?

Du skal bare hente de patches der ligger på deres hjemmeside og installere
dem.

Mvh
Henrik

Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 08-02-03 15:19

Hej igen

Ok det forstår jeg, men kan du hjælpe mig med et link. Jeg har prøvet en
masse sider på google.com uden held.

--
Venligst

jan.illum@NOSPAMget2net.dk