e-mail fra Word 2000
Fra : Keldm

Dato : 06-02-03 18:25

Jeg ville gerne kunne sende mit Word dukoment som e-mail direkte. Jeg har
flyttet de nødvendige ikoner, mail og e-mail som vedhæftef fil, til
værktøjslinien, men de aktiveres ikke - d.v.s de er på værktøjslinien, men
er ikke aktive - hvad gør jeg forkert? Kører Win XP, Office 2000 og Outlook
2000.

Helle T

Fra : pre

Dato : 06-02-03 19:46

Efter al sandsynlighed har du "glemt" at fortælle systemet hvilket
program du bruger til e-mails. Det foregår i Internet
Indstillinger/Programmer. De kan også nås fra Kontrol
© pre 2003

Panel.
:
: Helle T