Skærme
Fijala 3554
Acer 17" tft ny model
Fra : efre

Dato : 06-02-03 11:57

acer kommer med ny 17" om en uges tid i aluminium kommentarer
http://www.acer.dk/vi/page0.jsp-page78,,,5,,,65,,,2137,,,,,,,,,,,,,,,,,65,5,
,5,5,,,,5,,,,5,,,,5,,,,,,,,,,,5,,,0,0,5,,3803645964.htm

Fra : [8000]Gul

Dato : 06-02-03 18:12

"efre" <efre@has.dk> skrev i en meddelelse
> acer kommer med ny 17" om en uges tid i aluminium kommentarer
http://makeashorterlink.com/?P33F52D53

Meget gode specifikationer, men lidt svært at sige noget når man ikke har
set den i levende live jo. Men så er den jo _rimeligt_ sej at se på til
gengæld. Måske er chrom (?) foden lige i overkanten efter min mening..

Kortere link : http://makeashorterlink.com/?P33F52D53

Fra : Anders Hansen

Dato : 08-02-03 17:18

Den ser godt nok lækker ud! Er det rigtigt forstået at skærmen kommer med
både DVI, D-Sub15 og S-VHS indgange??

/Anders

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 10-02-03 14:23

"Anders Hansen" <isl45662@image.dk> skrev i en meddelelse
> Den ser godt nok lækker ud! Er det rigtigt forstået at skærmen kommer
med
> både DVI, D-Sub15 og S-VHS indgange??

Ja

Der kommer vist også en model uden s-video der bliver et par hundrede
billigere

/A