MySQL
Fra : MCP

Dato : 06-02-03 01:02

Findes der et script man kan køre for at kontrollere at ens mysql
informationer virker når.

Der er jo ingen grund til at brokke sig hvis det er her fejlen opstår hele
tiden og ikke med de informationer jeg bruger.

Fra : Peter Binderup

Dato : 06-02-03 10:33

"MCP" <mcp@ofir.dk> wrote in message news:3e41a5e6$0$162$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
>
> Der er jo ingen grund til at brokke sig hvis det er her fejlen opstår hele
> tiden og ikke med de informationer jeg bruger.

Er det mig det har fået for lidt kaffe her til morgen eller er der lidt Dirch Passer's sort snak ind over denne her?

MCP: jeg tror lige at du skal omformulere dig, for det giver ikke nogen mening det du skriver.

/peter

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 06-02-03 12:42

MCP wrote:
> [...]
>
> Der er jo ingen grund til at brokke sig hvis det er her fejlen opstår hele
> tiden og ikke med de informationer jeg bruger.

Se - jeg er heller ikke sikker på hvad du snakker om, men på webcafe.dk
har de et connect-script som giver ret god tilbagemelding om hvad der
går galt i en af deres tutorials

/Jesper Brunholm

--
H.C. Andersen-Centret med nyt design: <http://www.andersen.sdu.dk/>