ECS bundkort og Antivirus
Fra : Hanne

Dato : 05-02-03 19:54

Jeg har købt et ECS bunkort hvor der er noget antivirus med. Da jeg ville
register det, kræver den et serienr. Er der nogle der ved hvor jeg finder
det ????

Der må vel være andre, der har købt et ECS bundkort for nylig.

Fra : Carsten Gall

Dato : 05-02-03 21:12

Hanne <hanne22@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:e6e81e01.0302051053.49c246a5@posting.google.com...
> [...]
> det ????
>
> Der må vel være andre, der har købt et ECS bundkort for nylig.

Ja, jeg har da købt et! Til mit bundkort var PC-cillin 2002 med, og der
var ingen problemmer med serie
nummer for efter installationen, var serie numeret allerede skrevet ind,
og jeg skulle bare lade mig registrere,
for at kunne hente opdateringer.

Carsten

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 07-02-03 04:28

Dvs. du skal registrere dit antivirusprogram efter installationen over
nettet. Derefter får du password/reg.nr. med mail eller vist på en webside -
tror jeg nok.............. det er længe siden - men jeg fjernede programmet
til sidst fordi det ikke gav knas i windows'en pga. hardware-konfiguration.

Mvh

Ali

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 07-02-03 04:31

jeg mente: at det ikke kørte ordentligt i min pc og gav knas i windows'en