ENGELSK BULLDOG
Fra : David Jacobsen

Dato : 05-02-03 19:26

Nogle der ved et godt sted man kan købe engelsk bulldogs....

Jeg selv er fra nordjylland!!!

GERNE SVAR PR: MAIL

--
Med Venlig Hilsen/ Best Regards

David Jacobsen

Mail: bif4ever@stofanet.dk

Fra : Allan Vester

Dato : 06-02-03 08:28

"David Jacobsen" <bif4ever@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der ved et godt sted man kan købe engelsk bulldogs....
>
> Jeg selv er fra nordjylland!!!

Her er et par adresser du kan få gavn af af, de er inkarnerede engelsk
bulldog fans.

http://www.bulldogsonline.be/bulldogsmeetbestofphotodayvote.htm

http://welcome.to/oftheAdmiredBulls
http://oftheAdmiredBulls.tk

Jeg mødte Anne Marie sidste sommer da hun var i Danmark med en hvalp, hun
har hjemmesiden http://oftheAdmiredBulls.tk så det med adresse i nordjylland
er ikke noget problem når blot det er det rigtige hjem for ens afkom.

mvh.
Allan

Fra : Morten

Dato : 06-02-03 12:16

"David Jacobsen" <bif4ever@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der ved et godt sted man kan købe engelsk bulldogs....

Et gæt ... I england ?...
Ej den var næsten for plat....

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 16-02-03 19:04

"Morten" <NOSPAM-post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Et gæt ... I england ?...
> Ej den var næsten for plat....

Jep - og det her er ikke dk.snak.vittigheder - så hvad skulle dit indlæg
gøre godt for..?

--
Ulrik Chr.
usenet@uac.dk

Fra : Aud Stokman

Dato : 09-02-03 11:02

David Jacobsen <bif4ever@stofanet.dk> skrev i
meldingsnyheter:3e415738$0$2584$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Nogle der ved et godt sted man kan købe engelsk bulldogs....
>
> Jeg selv er fra nordjylland!!!

Jeg vet om en excellent oppdretter av Engelsk Bulldogg her i Norge. Kennelen
heter kennel Champ-Bull. Han har ingen hjemmeside dessverre. Men du kan
ringe han på nr. +47 62951441.
Jeg kjenner han meget godt og han har topp hunder.

Aud
http://home.online.no/~stokman/

Fra : Mari

Dato : 09-02-03 13:36

"Aud Stokman" <stokman@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> ringe han på nr. +47 999999999
> Jeg kjenner han meget godt og han har topp hunder.

Jeg vil gerne opfordre til at vi ikke krænker "andre folks privatlivs fred".
Det er fint at skabe kontakt......... men det er en MEGET dårlig
ide at skrive andre folks private adresser og telefonnumre i en
nyhedsgruppe.

/Mari

Fra : Aud Stokman

Dato : 10-02-03 02:45

Mari <alohaloh@min.dol.dk> skrev i
meldingsnyheter:3e464b12$0$202$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]

> Det er fint at skabe kontakt......... men det er en MEGET dårlig
> ide at skrive andre folks private adresser og telefonnumre i en

Og jeg synes du skal passe dine egne saker.
Kunne det være at vedkommende gjerne ser at jeg forteller om hans oppdrett?
Ja!
Om _du _ synes det er en dårlig ide,så er det ikke sikkert at vedkommende
selv gjør det.
Man setter da telefonnummer i annonser, så hva er egentlig forskjellen.
Dine meninger får du gjerne ha, men pass da på å ikke skrive slik at det
høres ut som om dine meninger er en lov her på news.

Aud
http://home.online.no/~stokman/

Fra : Mari

Dato : 10-02-03 19:58

> Man setter da telefonnummer i annonser, så hva er egentlig forskjellen.

Forskellen er, om man selv vælger at maile private oplysninger
eller andre gør det. Og i dette tilfælde var det ikke telefonnummerets
ejermand, der mailede det.

/Mari

Fra : x Vuf x

Dato : 10-02-03 21:22

Mon, 10 Feb 2003 19:58:26 +0100, Mari wrote:
>"Aud Stokman" <stokman@online.no> skrev...

>Forskellen er, om man selv vælger at maile private oplysninger
>eller andre gør det. Og i dette tilfælde var det ikke telefonnummerets
>ejermand, der mailede det.

Jeg sætter også mit tlf.nr. i f.eks. DBA, men da ikke her!

--
Mvh Sonja P. nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : Aud Stokman

Dato : 13-02-03 16:55

Mari <alohaloh@min.dol.dk> skrev i
meldingsnyheter:3e47f652$0$132$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]

> Forskellen er, om man selv vælger at maile private oplysninger
> eller andre gør det. Og i dette tilfælde var det ikke telefonnummerets

Men det spiller da for søren ingen rolle når innehaveren av telefonnummeret
gjerne vil ha sitt telfonnummer oppgitt til potensielle valpekjøpere.

Aud
http://home.online.no/~stokman/

Fra : Marlene

Dato : 15-02-03 17:59

Aud Stokman <stokman@online.no> skrev i en
nyhedsmeddelelse:07P2a.22173$CG6.367634@news4.e.nsc.no...
> Men det spiller da for søren ingen rolle når innehaveren av
telefonnummeret
> gjerne vil ha sitt telfonnummer oppgitt til potensielle valpekjøpere.

Næh, det kan jeg nu heller ikke se. Det er jo det samme, som når man opgiver
sin hjemmesideadresse, hvor telefonnummeret er opgivet.........

Mvh. Marlene.