Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til køb af LILLE digitalkamera
Fra : Mose

Dato : 05-02-03 18:49

Jeg vil aller helst have et Canon G3 eller et Olympus C5050Z, men de er for
store til mig. Mit kamera skal kunne ligge i lommen (uden at optage al
pladsen)så disse to kameraer er diskvalificerede alene af den grund.

Jeg er godt klar over, at det går ud over kvaliteten, at bevæge sig nedad,
men det er jo prisen...

For at blive blandt rivalerne går mine overvejelser på Canon PowerShor S45
og Olympus C-50Z

Er der nogen der har erfaringer med disse to - fordele og ulemper....jeg har
læst alt relevant på http://www.dpreview.com , http://www.dcresource.com
m.fl.
så jeg efterspørger dine erfaringer !

Er der andre mærker / modeller, der bør medgå i mine overvejelser ?

Mose

Fra : *trads*

Dato : 05-02-03 19:18

Hvad med et CANON IXUS V3 .
???http://www.canon.co.jp/Imaging/IXUSv3/index-e.html

FEEEEED kamera

Fra : Stig Thomsen

Dato : 05-02-03 20:43

Eller et PENTAX !
http://www.fovitech.dk/fotodok/pentax/penkam/digital/index.htm
Kan varmt anbefales , fåes til under 5000,-

M.v.h.

Stig Thomsen

Fra : Towli

Dato : 05-02-03 21:19

Eller et Minolta Dimage Xi -verdens mindste med 3*optisk zoom og 3.1
M.pixels.

/T

Fra : *trads*

Dato : 05-02-03 21:00

Fra : Andreas Paulsen

Dato : 06-02-03 15:48

Har contax ikke også lige kommet med et meget lille digital ?

/andreas

Fra : *trads*

Dato : 08-02-03 23:11

Ham " Mose" tjekker han selv gruppen her efter han har smidt et indlæg ind
???

Fra : Mose

Dato : 09-02-03 10:14

Ja, det gør han da - ellers er der da ingen grund til at poste et indlæg

Mose

Fra : *trads*

Dato : 09-02-03 12:19

Jamen du kommenter da ikke nogle af de link/hjælp du har fået..

Fra : Mose

Dato : 09-02-03 17:16

Jeg har ikke rigtigt noget at kommentere ... jeg efterlyste nogle
_erfaringer_ med to specifikke kamaramodeller, men det er der desværre ikke
nogen der har. Så har jeg fået nogle links til andre kameramodeller - de
giver mig en masse specifikationer, men ikke erfaringer.

Misforstå mig ikke - jeg er MEGET glad for at folk gider at svare og komme
med ideer. Og jeg er blevet klogere på specifikationer - men ikke andet.

Mose