billetter til sexmessen i århus
Fra : Peter

Dato : 05-02-03 14:10

er der nogen der ved om det er muligt at få gratis billetter til sexmessen i
århus som det var muligt da den var i kb-hallen?

Fra : Nette

Dato : 05-02-03 14:44

"Peter" <p@p.pp> skrev i en meddelelse news:b1r2fq$mng$1@sunsite.dk...
> er der nogen der ved om det er muligt at få gratis billetter til sexmessen
> århus som det var muligt da den var i kb-hallen?

Nej desværre. Men hvornår er det?

Nette

Fra : Louise

Dato : 06-02-03 14:30

[Klip]

Men hvornår er det?

> Nette

Messen i Århus er torsdag til søndag i uge 8!

Louise

Fra : Nette

Dato : 06-02-03 23:23

"Louise" skrev i en meddelelse
> Messen i Århus er torsdag til søndag i uge 8!

Mange tak

Nette

Fra : Louise

Dato : 08-02-03 11:27

> Mange tak
>
> Nette

Var så lidt!

Louise

Fra : Chokmah

Dato : 05-02-03 20:25

"Peter" <p@p.pp> skrev i en meddelelse news:b1r2fq$mng$1@sunsite.dk...
> er der nogen der ved om det er muligt at få gratis billetter til sexmessen
> århus som det var muligt da den var i kb-hallen?

ring til angøerene ( ja det ved jeg ikke hvordan man staver men det lyder
sådan ) så kan dte være du kan få ne ved ta hjælpe med at ryde op ? sætte
noget op det er ved den slags lejligheder man for fri biltter men jeg tror
ikke det kan koste mere ind 150 ??

efter signe skulle det ikkke være noget særligt .... man sælger nogen
plastik hånd jern også er der noget strip
Buttom line du for mere for pengen ved at gå ned omkring den sidste cafe i
århus .... jeg har godt nok ikke været der siden 1992 - men før det har jeg
ARLDIRG udsat for ikke at score fisse på den sidste( ikke super fisse men
fisse ) og ellers så er det faktisk lige uden for at de gade prostituerede
høre til ( 300 kr max )

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 06-02-03 10:53

"Peter" <p@p.pp> skrev i en meddelelse news:b1r2fq$mng$1@sunsite.dk...
er der nogen der ved om det er muligt at få gratis billetter til sexmessen i
århus som det var muligt da den var i kb-hallen?

Jeg var inviteret da den var i Odense en flad forestilling
jeg var der i 20 min
MvH Steen
http://gratis-ting.wp.dk/underholdning/flash/torture.swf