GTA 3 NoCD.
Fra : Palle Jensen

Dato : 05-02-03 13:25

Hej derude,

Jeg har lige hevet GTA3 frem igen og ville spille lidt videre på
nogle gamle save games.

Men det er lang tid siden jeg har spillet, og nu mangler jeg nogle
filer til at få det peppet lidt op.

Jeg kan huske der var et patch til det så noget grafik krims krams
gik væk... Var det noget XP værk?

Og endelig: Jeg kørte i sin tid med et NoCD patch som jeg synes fik
spillet til at køre mere glidende. Men jeg kan ikke finde dette patch
mere? Er der nogle der har det liggende?

(Og jo: Jeg har købt og betalt det

--
Palle Jensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-02-03 13:59

"Palle Jensen" <usenetmail@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan huske der var et patch til det så noget grafik krims krams
> gik væk... Var det noget XP værk?

Den kender jeg ikke. Eller var det en del af patch 1.1?

> Og endelig: Jeg kørte i sin tid med et NoCD patch som jeg synes fik
> spillet til at køre mere glidende. Men jeg kan ikke finde dette patch
> mere? Er der nogle der har det liggende?

Jeg plejer som regel også at køre med NO-CD patches, gider ikke at lege
discjockey hele tiden. Der er en patch update 1.1 ude til GTA3. Skal du
bruge en NO-CD patch til version 1.0 eller 1.1? Jeg kan sende update patch
1.1 med tilhørende NO-CD patch til dig, hvis du er interesseret. Er det din
rigtige e-mail?

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-02-03 14:04

> [...]
> 1.1? Jeg kan sende update patch 1.1 med tilhørende NO-CD patch
> til dig, hvis du er interesseret. Er det din rigtige e-mail?

Cool!

Jeg har ikke geninstalleret det endnu, men jeg vil naturligvis patche
den.. Hr været inde på mange GTA sider men kan ikke finde nogle patch
til 1.1.

Men jeg skal nok finde den. Du må meget gerne sende NOCD tingen. Og
ja E-mail adressen kan bruges Er der en vejledning med til NOCD
patcen? Der er noget med at Game CD'en skal kopieres over på HD
først....

--
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-02-03 15:19

> Du må meget gerne sende NOCD tingen.

Jeg venter

--
Palle Jensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-02-03 15:25

> Jeg venter

Check din e-mail .

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-02-03 15:30

> Check din e-mail .

Modtaget tak

Men skal man ikke kopiere hele game disken over på harddisk?

Det er jeg næsten sikker på at jeg har gjort før?

--
Palle Jensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-02-03 16:00

> Modtaget tak

Glad to help.

> Men skal man ikke kopiere hele game disken over på harddisk?>
> Det er jeg næsten sikker på at jeg har gjort før?

Har du læst i nfo'en?
COPY the COMPLETE \AUDIO path from CD#2 TO YOUR GTA3 root dir!
Start the cracking with CRACK11.EXE and run GTA3.EXE

Hvis du har problemer, må jeg jo selv lige prøve en gang. Det er længe siden
jeg har haft spillet lagt ind.

Du må nok hellere skrive pr. e-mail, det er ikke alle herinde der er særligt
glade for at høre om cracks. Heller ikke selv om det drejer sig om NO-CD
cracks til lovligt indkøbte spil.

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-02-03 20:18

> Har du læst i nfo'en?
> COPY the COMPLETE \AUDIO path from CD#2 TO YOUR GTA3 root dir!
> Start the cracking with CRACK11.EXE and run GTA3.EXE

- Ja OK.. Jeg var lidt hurtig Det kører nu tak.

> Du må nok hellere skrive pr. e-mail, det er ikke alle herinde
> der er særligt glade for at høre om cracks. Heller ikke selv om
> det drejer sig om NO-CD cracks til lovligt indkøbte spil.

- Det bliver ikke nødvendigt... Ellers tak. Tror da ikke folk har
ondt i bagen over det? Så længe jeg har mit på det rene tager jeg den
helt med ro

--
Palle Jensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-02-03 10:05

> - Det bliver ikke nødvendigt... Ellers tak. Tror da ikke folk har
> ondt i bagen over det? Så længe jeg har mit på det rene tager jeg den
> helt med ro

Well, det er vel også den rigtige måde at se det på . God fornøjelse.

Fra : Michael

Dato : 06-02-03 17:40

Hej Per!

Jeg har samme problem som Palle Jensen. Og er gald for at høre han fik det
til at virke. :)

Kan du ikke hjælpe mig også? Evt. give mig en www hvor jeg kan downloade
det???

Håber rigtig meget du vil hjælpe mig !!

Mvh
Michael

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-02-03 17:43

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan du ikke hjælpe mig også? Evt. give mig en www hvor jeg kan downloade
> det???
>
> Håber rigtig meget du vil hjælpe mig !!

Jeg kan sende en zip-fil til dig med det du skal bruge? Fylder 1.05MB. Giv
lige et praj om hvorvidt jeg skal sende det, ok?

Fra : Michael

Dato : 06-02-03 17:58

> Jeg kan sende en zip-fil til dig med det du skal bruge? Fylder 1.05MB. Giv
> lige et praj om hvorvidt jeg skal sende det, ok?

Hej igen.

Du kan prøve at sende det til: Michael_hopla@hotmail.com

Men da det er en Hotmail acc er jeg ikke sikker på du kan sende så meget,
men du må meget gerne prøve! Ellers kan jeg sende dig en mail privat derfra
hvor du i værste fald kan sende til.

Tak

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-02-03 18:09

> [...]
>
> Men da det er en Hotmail acc er jeg ikke sikker på du kan sende så meget,
> men du må meget gerne prøve! Ellers kan jeg sende dig en mail privat

Nu har jeg sendt zip-filen til din hotmail konto. Håber det er gået fint.
Ellers må du jo lige vende tilbage.

Fra : Michael

Dato : 06-02-03 18:13

> Nu har jeg sendt zip-filen til din hotmail konto. Håber det er gået fint.
> Ellers må du jo lige vende tilbage.

Okay. Mange tak!

Der er ikke kommet noget endnu. Jeg giver den lige 10-15min. Og så må vi se
:)

Mvh
Michael

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-02-03 18:13

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg sendt zip-filen til din hotmail konto. Håber det er gået fint.
> Ellers må du jo lige vende tilbage.

Nå det gik åbenbart ikke. Fik med det samme en mail tilbage. Et lille
udsnit:

This message was created automatically by mail delivery software (Exim).

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

Michael_hopla@hotmail.com
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<Michael_hopla@hotmail.com>:
host mx4.hotmail.com [65.54.253.230]: 552 Requested action not taken:
exceeded size limit

Så mail'en har fyldt mere end Hotmail vil godtage. Sorry. Men du havde en
anden e-mail adresse?

Fra : Michael

Dato : 06-02-03 18:20

Nå, den gik ikke.

Nå, men ja, jeg havde en anden mail adresse. Men kan du så ikke skrive mig
en mail privat, eller skrive til mig ¨på ICQ? Så kan du få den der.
Det er fordi det er min fars mail adresse.

min ICQ: 50656532
min Mail: Michael_hopla@hotmail.com

Mange tak for hjælpen.

Mvh